אייל מליס פורש מתפקיד יו”ר איגוד השיווק הישראלי

לתפקיד היו"ר הזמני של איגוד השיווק, עד לקיום בחירות לתפקיד, יכנס רונן בר שלום, שמכהן כמנכ"ל כתר פלסטיק ישראל. מליס מציין עשר שנים של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו"ר, ומסביר את פרישתו בתפקידו המאתגר כמנכ"ל תנובה

תלמה בירו ואייל מליס. צילום: יח"צ
תלמה בירו ואייל מליס. צילום: יח"צ

לאחר עשר שנים בהנהלת איגוד השיווק הישראלי, מתוכן שבע וחצי שנים כיושב ראש האיגוד, הודיע מנכ”ל תנובה, אייל מליס למנכ”ל איגוד השיווק הישראלי, תלמה בירו, על החלטתו לסיים את תפקידו.

מהאיגוד נמסר, כי מליס חתום על הצלחות רבות של האיגוד ועל ביסוסו כמותג המזוהה עם קהילת השיווק הרחבה והמקצועית בישראל, וכגוף המקדם את מקצוע השיווק כמקצוע מוביל בעולם העסקים. במסגרת תפקידו כיו”ר האיגוד היה מליס מעורב במיצוב כנס השיווק השנתי כאירוע מרכזי של תעשיית השיווק ובמינוף המכללה לשיווק ומיקוד הקורסים המועברים בה. בתקופתו גדל משמעותית מספר חברי האיגוד וגדלה מעורבות החברים בו.

עוד מציינים באיגוד, כי מליס  קידם במהלך הקדנציה שלו שתי תחרויות חדשות של האיגוד – תחרות “ההשקה המנצחת”, במסגרתה מציינים לשבח את ההשקות המוצלחות במשק ותחרות “הבוסטר”,  במסגרתה בוחר צוות שופטים,שכולל בכירים בתחום השיווק והדיגיטל, את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי קריטריונים שנבחרו. כל זאת במקביל לכהונתו כמשנה למנכ”ל ולאחר מכן כמנכ”ל תנובה.

תלמה בירו ואייל מליס. צילום: יח"צ
שותפות מוצלחת. תלמה בירו ואייל מליס. צילום: יח”צ

מליס מסביר את הפרישה בתפקידו המאתגר בתנובה, תפקיד אשר לצערו אינו מותיר בידיו זמן בעת הזאת, ואינו מאפשר לו את ההתגייסות לפעילות ציבורית וקידום סדר היום של איגוד השיווק ,כפי שהוא מאמין שנדרש מיו”ר האיגוד.

לתפקיד היו”ר הזמני של איגוד השיווק (עד לקיום בחירות לתפקיד היו”ר הקבוע בעוד כשלושה חודשים) יכנס רונן בר שלום, בכיר חברי הנהלת האיגוד, שמכהן כמנכ”ל כתר פלסטיק ישראל ומשמש כחבר בהנהלת האיגוד זה כארבע שנים.

תלמה בירו, מנכ”ל האיגוד: “הייתה לי זכות גדולה לעבוד עם אייל כיושב ראש האיגוד בשבע וחצי השנים האחרונות. הוא היה לי מורה ומדריך. תמיד קשוב ותמיד מנחה דרך. לצד ענווה וצניעות שלא נראים כמותם במחוזותינו, ידע אייל לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון ולהנהיג את הנהלת האיגוד ביד רמה ובנועם הליכות. בשם כל חברי איגוד השיווק ובשם הנהלת האיגוד אני מבקשת להודות לאייל, ומאחלת לנו שגם בהמשך יעמוד בראש האיגוד מנהל איכותי, ערכי, ובעל שיעור קומה כמו אייל מליס”.

אייל מליס: “אני מציין בסיפוק רב עשר שנים של עשייה נמרצת באיגוד, הן כחבר הנהלה והן כיו”ר ושמח להיווכח כי האיגוד ביסס את מעמדו כבית המקצועי של קהילת השיווק בישראל. אני מברך על הבחירה ברונן בר שלום, מנכ”ל כתר פלסטיק ישראל כיו”ר הזמני של האיגוד, ומאחל לו בהצלחה רבה בתפקידו. אין בליבי ספק כי המלאכה הטובה תמשיך להיעשות על ידי תלמה ורונן.  אני מודה לחבריי בהנהלת האיגוד על האמון ועל התמיכה ומבקש להודות עמוקות לתלמה בירו האחת והיחידה ולצוות האיגוד המסור על התקופה המשותפת והעשייה הפורייה. אני מאחל לכולכם הצלחה וסיפוק ושתמשיכו להעלות על נס את מקומו של האיגוד בקביעת סדר היום של עולם השיווק בישראל”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*