מסעדת סואי סושי תובעת את חברת החשמל לאחר שניזוקה מניתוק אספקת החשמל במשך עשרה ימים

לדברי התובעת, לנוכח הקושי הרב גם כך לקיים מסעדה רווחית בישראל, סגירה כפויה זו של עשרה ימים היתה מכת מוות למסעדה, ובשלב זה היא החליטה על סגירת המסעדה לצמיתות. לדבריה, היא הציעה כפשרה לחברת החשמל כי זו תפצה אותה בסך של 68 אלף שקל ואולם הצעתה לא זכתה לכל התייחסות וחברת החשמל הייתה מוכנה לפצותה ב-7,000 שקל בלבד

צילום מסך

חברת החשמל נתבעת בבית משפט השלום בתל אביב לשלם 142,565 שקל לחברת סואי – רשת מסעדות יפניות. בתביעה נאמר, כי מאז תחילת שנת 2017 הפעילה התובעת את מסעדת סואי סושי במרכז המסחרי לונדון מיניסטור בתל אביב, וכי באחד הימים של חודש נובמבר 2018 פרצה שריפה בחדר השנאים שבמרכז המסחרי.

לדברי התובעת, תוצאות השריפה המידיות היו ניתוק זרם החשמל לכל העוסקים במרכז המסחרי וסגירתם, לרבות המסעדה וכן במגדל המגורים הסמוך. לטענת התובעת, למחרת אמנם חודש החשמל בחלק מהחנויות במרכז המסחרי, ואולם החשמל לא חודש למסעדה במשך שבוע ימים, ורק בחלוף עשרה ימים חודשה אספקת החשמל למסעדה.

לדברי התובעת, לנוכח הקושי הרב גם כך לקיים מסעדה רווחית בישראל, סגירה כפויה זו של עשרה ימים היתה מכת מוות למסעדה, ובשלב זה היא החליטה על סגירת המסעדה לצמיתות לאור נזקי השריפה והניתוק מן החשמל.

התובעת מעריכה את נזקיה בשל ניתוק החשמל בגובה סכום תביעתה, ומציינת כי חברת החשמל הציעה לה פיצוי בסך של 7,000 שקל, וכי בטרם הגשת התביעה היא הציעה כפשרה לחברת החשמל כי זו תפצה אותה בסך של 68 אלף שקל ואולם הצעתה לא זכתה לכל התייחסות וחברת החשמל סירבה להכיר באחריותה לנזקיה. החברה הציעה לה כאמור סכום פיצוי זעום, שהוא בבחינת לעג לרש.

אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את חברת החשמל לפצות את התובעת בגין הפסדי פדיון, הפסד עלות חומרי הגלם שהושלכו לאשפה, הוצאות על תשלומים לעובדים (זרים) שלא עבדו, ושכר דירה.

תגובה חח”י: “חברת החשמל תשיב לטענות התובעת במסגרת ההליך המשפטי”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*