יוזמה משותפת של Sodexo on-site וסיבוס: עובדים יוכלו להזמין take away מחדר האוכל בעבודה ולבוא לאסוף

השירות החדש, המעניק מענה מיידי לצורך לשמירת מרחק ומגע, מתבצע באמצעות האפליקציה והאתר של סיבוס

מנכ"ל סיבוס, איתן לב טוב. צילום: ענר גרין

חברת Sodexo on site, המפעילה את מערך ההסעדה בחדרי האוכל במקומות עבודה וחברת סיבוס המספקת שירותים משפרי איכות החיים לעובדי חברות, מאחדות כוחות ומאפשרות לעובדים להזמין את ארוחת הצהריים שלהם מחדר האוכל במקום העבודה מראש ב-take away.

במסגרת היוזמה המשותפת, יצאו החברות בשבוע האחרון בפיילוט מיוחד, במסגרתו העובדים בחברות הזמינו take away מהמסעדה שבמקום עבודתם באמצעות אפליקציית ואתר סיבוס. כדי ליהנות מהשירות, העובד נכנס לאפליקציית או אתר סיבוס, מזמין את הארוחה שהוא בוחר מחדר האוכל ומגיע לאסוף את הארוחה כשהיא מוכנה.

אודי בן שימול מנכ”ל sodexo on site. צילום: טל שחר

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo On Site:  “חברות רוצות וצריכות לוודא שמירה על ריחוק חברתי ולכן ישנו ביקוש מצדן גם לשירות של הזמנה מראש ו-take away. ההנחיות החדשות הצריכו אותנו להיערך מחדש ולמצוא פתרונות חלופיים לאופן הסעדת העובדים. אנו רואים באפשרות של הזמנה מראש – שיפור איכות החיים של עובדי לקוחותינו ויישום של אחד מערכי הבסיס של החברה. אנו עושים את מיטב המאמצים להמשיך ולספק לעובדי החברות אוכל טעים, מזין ומגוון וכל זאת תוך שמירה על בריאות עובדינו ועל בריאות הסועדים”.

איתן לב טוב, מנכ”ל סיבוס סודקסו: “מערך ההסעדה וארוחות העובדים נאלץ להתאים עצמו למציאות החדשה שהאיצה מעבר לשימוש באמצעים דיגיטליים בביצוע הזמנות ובתשלום כחלק מהצורך והרצון לצמצם מגע ולשמור על מרחק. השירות החדש מצטרף  להטמעה של אפליקציית סיבוס בשעונים חכמים שביצענו לאחרונה ומאפשרת צפייה ביתרת תקציב, צפייה בהיסטוריית ההזמנות האחרונות וכן אפשרות לתשלום באמצעות קוד סלולרי ללא מגע. אנו ממשיכים לעבוד על פתרונות טכנולוגיים ושירותים חדשים שייתנו פתרונות המותאמים לתקופה.

החברות הינן חלק מתאגיד Sodexo העולמי.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*