בקשה לייצוגית נגד חצי חינם הוגשה בטענה כי שיווקה מוצר במשקל 300 ג’ כשבפועל שקל רק 250 ג’

בבקשה נאמר, כי המוצר סטייק אנטריקוט דק דק נארז ושווק בסייל השנתי של הרשת תוך הטעיה חמורה במחירו בפרסומים, בהצגת המחיר ליחידה, ובמחיר המוצר ל-100 גרם

לבית משפט השלום בהרצליה, הוגשה בקשה לייצוגית כנגד רשת המרכולים חצי חינם בטענה להטעיה צרכנית בכל הנוגע למוצר סטייק אנטריקוט דק דק של חברת מעדני הגליל.

בבקשה נאמר, כי המוצר נארז ושווק תוך כדי הטעיה ברורה של כלל הצרכנים שפקדו את סניפי רשת חצי חינם ב”סייל השנתי של הרשת” שנמשך כ-3 שבועות, ושרכשו את המוצר בידיעה כי קיבלו עבור כספם מוצר איכותי במשקל נקי העומד על כ-300 גרם. אולם, בפועל לא כך היו פני הדברים, ומשקלו של המוצר שסופק לכלל הלקוחות עמד על כ-250 גרם. זאת, תוך הטעיה חמורה במחירו בפרסומים, בהצגת המחיר ליחידה, ובמחיר המוצר ל-100 גרם.

לדברי המבקש, עו”ד אלפי שאולי אליהו, הוא נחשף לפרסומים במודעות ענק בעיתונות ולפרסומות רדיו שכללו את מחירו המטעה של המוצר האמור.

בנוסף בעת הגיעו לסניף חצי חינם בשכונת אם המושבות בפ”ת נחשף שוב לפרסום המטעה במסגרת הפליירים שחולקו בכניסה והוכנסו לכל עגלה. כמו גן, גם השלט מעל המוצר כלל את מחירו המטעה.

אליהו ציין בבקשה כי בדיעבד הרגיש מנוצל וכועס על ההטעיה הגסה, וכל ניסיונותיו לקבל הסבר מניח את הדעת עלו בתוהו ובזלזול בוטה.

מחצי חינם נמסר לפניית פוליסה בנושא, כי כתב התביעה טרם הוגש לחברה: “ברגע שיתקבל, נלמד את הדברים ונגיב בהתאם״.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*