Sodexo ישראל מצדיעה לספקיה המקומיים בלוח שנה המוקדש לעסקים הישראליים

הלוח, שיחולק לעובדי החברה, לספקים, ללקוחות ולחברות המעניקות לה שירות, נועד להאיר את פועלם של הספקים המקומיים ולהביע הוקרה על תרומתם המתמשכת לכלכלה הישראלית, במיוחד בתקופה מאתגרת זו

לוח השנה של סודקסו

Sodexo ישראל, העוסקת בתחום שירותי ההסעדה ואחזקת מערכות ומבנים לחברות וארגונים, החליטה להפיק השנה לוח שנה המוקדש לעסקים הישראליים הקטנים המספקים לה שירותים ומוצרים. הלוח, שיחולק לעובדי החברה, לספקים, ללקוחות ולחברות המעניקות לה שירות, נועד להאיר את פועלם של הספקים המקומיים ולהביע הוקרה על תרומתם המתמשכת לכלכלה הישראלית, במיוחד בתקופה מאתגרת זו.

יוזמה זו של Sodexo ישראל משקפת את מחויבותה העמוקה לתמיכה בעסקים מקומיים ולחיזוק הכלכלה הישראלית. הלוח מספר את סיפורם הייחודי ומדגיש את חשיבותם של עסקים קטנים ובינוניים במרקם הכלכלי והחברתי של ישראל.

בין הספקים המוזכרים בלוח השנה ניתן למצוא מגוון רחב של עסקים, בניהם: דפוס נטלי – בית דפוס משפחתי שהוקם בדרום תל אביב, זוקה – חברה המתמחה בייצור פסטות, רביולי ופיצות, מחוברים לחיים – חברה שהוקמה מתוך חזון ליצור תחליף בשר טעים, בריא ונגיש, ביצי משק ברוך דואן – עסק משפחתי המתמחה בקליטת ועיבוד ביצים, משה קלופים בע”מ – מפעל משפחתי לעיבוד ירקות שורש מקולפים, משק איקה – המתמחה בגידול ועיבוד שורשים ומוצרים ייחודיים ועוד.

לוח שנה גאווה ישראלית 2024-2025

נעמה שלו, מנהלת שיווק ואסטרטגיה Sodexo ישראל: “בחרנו השנה להפיק לוח השנה שמוקדש לעסקים הישראליים השותפים שלנו אשר ממשיכים לפעול ולתרום למשק הישראלי גם בתקופה המאתגרת הזו. דווקא עכשיו, חשוב לנו להאיר בזרקור את המצוינות הישראלית ולהודות לכל אחד ואחת מהשותפים שלנו על תרומתם הבלתי נלאית לחוסן הלאומי”.

לוח שנה – דפי ספקים

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*