Darom מבית יקב יתיר מציין בציר ראשון מכרם ענבה סמוך לבית גוברין

שני זני ענבים גדלים בכרם ענבה: פטיט סירה וקברנה סוביניון, שיצטרפו לענבים הדרומיים מהם מופקים יינות היקב. יעקב בן דור, מנכ"ל יקב יתיר ו-Darom: הענבים בכרם החדש נבצרו במועד האופטימלי עבורם

כרם ענבה של דרום מבית יתיר. צילום: אסף קליגר

Darom מבית יקב יתיר מציין השבוע בציר ראשון ומרגש בכרם ענבה. הכרם החדש, ממוקם בוואדי יפהפה, בסמוך לבית גוברין, מתחת לגתות עתיקות המעידות על קיומה של תרבות יין שורשית וענפה באזור.

שני זני ענבים גדלים בכרם ענבה: פטיט סירה וקברנה סוביניון, שיצטרפו לענבים הדרומיים האיכותיים מהם מופקים יינות Darom.

הכרם החדש מצטרף ל-11 הכרמים הנוספים של Darom הפזורים ברחבי ארץ היין החדשה בדרום. אזור הגידול הייחודי, הניב גם השנה ענבים איכותיים בעלי אופי דרומי, בהם ניתן להרגיש את הניחוחות, הטעמים והתרבות המאפיינים כל כך את האזור בכלל ואת המדבר בפרט.

בבציר 2024 נבצרים בסך הכל 14 זני ענבים שונים משבע חלקות כרמים הפזורות ברחבי דרום הארץ – במצפה רמון, בקעת ערד, נגב יהודה ולכיש.

כרם ענבה של דרום מבית יתיר. צילום: אסף קליגר

יעקב בן דור, מנכ”ל יקב יתיר ו-Darom: “הענבים בכרם החדש נבצרו במועד האופטימלי עבורם, זאת על מנת לקבל את הטעמים המלאים, הרעננים והפירותיים שיתאימו לסטנדרט של היקב. החיבור של כרם ענבה עם החזון שלנו אינו מקרי – הכרם ממוקם בדרום נחלת שבט יהודה ומחבר בין הזיקה העמוקה למורשת ולשורשים לבין החדשנות והדרומיות של היינות שלנו”.

ערן גולדווסר, יינן יתיר ו-Darom:”החיבור לכרמים האיכותיים בדרום מהווה אתגר תמידי, אנו שואפים לקפדנות ומחויבים לאיכות הענבים במטרה ליצור מהם יינות איכותיים. אנחנו שמחים על כל חלקת כרם חדשה ואיכותית המצטרפת אלינו”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*