סיבוס מרחיבה שת”פ עם נאייקס – עובדי החברות יוכלו לשלם ביותר מ-20 אלף מכונות אוטומטיות ברחבי ישראל

עם הרחבת שיתוף הפעולה עם נאייקס, תאפשר סיבוס תשלום במכונות באמצעות האפליקציה בלבד ללא צורך בכרטיס פיזי, זאת תוך סריקת QR במכונות  בהן קורא חכם של נאייקס

צילום: סיבוס

חברת ההסעדה סיבוס פלאקסי מרחיבה את אפשרויות התשלום ומהשבוע תאפשר ללקוחותיה תשלום ישיר ביותר מ-20 אלף מכונות אוטומטיות למכירת מזון ושתייה באמצעות האפליקציה. הדבר מתאפשר בהמשך להרחבת שיתוף הפעולה עם חברת הפינטק הישראלית נאייקס, המציעה מגוון רחב של פתרונות תשלום ומסחר לבעלי עסקים ברחבי העולם. Nayax – פלטפורמת מסחר ותשלומים גלובלית שנועדה לסייע לבעלי עסקים להרחיב את עסקיהם – הודיעה השבוע על הרחבת שיתוף הפעולה עם Cibus Pluxee, חברה מובילה בהטבות לעובדים.

עד כה, כל עובד היה יכול לנצל את יתרת הסיבוס גם במכונות אוטומטיות באמצעות גיהוץ הכרטיס. כעת, עם הרחבת שיתוף הפעולה עם נאייקס, תאפשר סיבוס תשלום במכונות  באמצעות האפליקציה בלבד ללא צורך בכרטיס פיזי, זאת תוך סריקת QR במכונות  בהן קורא חכם של נאייקס.

“בישראל יותר מ-20 אלף מכונות אוטומטיות אשר יהיו זמינות לצרכנים להשתמש בתקציב הסיבוס שלהם לביצוע רכישות”. ציין ערן בר, מנכ”ל פעילות נאייקס ישראל. “התשלום באפליקציה מרחיב את האפשרויות לצרכנים ולמפעילים: מדובר לא רק בפשטות בביצוע הרכישות על ידי הצרכנים, אלא גם בסיוע למפעילים ולסיבוס לגוון את ערוצי המכירה ולהגדיל את המכירות שלהם. הרחבת שיתוף הפעולה תתן אפשרויות הצבה וגדילה של מכונות במקומות בהם לא ניתן היה להשתמש בכרטיס סיבוס פיזי אלא רק באפליקציה, כגון משרדים ממשלתיים”, סיכם בר.

דותן מצר, סמנכ”ל שיתופי פעולה מסחריים בחברת סיבוס פלאקסי, ציין: “אנו גאים להמשיך, להגדיל ולגוון, את סך האפשרויות והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו ומהיום גם באמצעות מכונות אוטומטיות הפזורות בנקודות רבות ברחבי הארץ״.

Nayax היא פלטפורמת מסחר גלובלית, תשלומים ונאמנות שמציעה פתרון מלא הכולל קבלה מקומית של תשלום ללא מזומן, חבילת ניהול וכלי נאמנות, המאפשרים לסוחרים לנהל מסחר בכל מקום ובכל זמן. עם יסודות והובלה עולמית במתן שירות קמעונאי ללא השגחה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*