ייצוגית נגד רשת רמי לוי בטענה שתיאמה זמן המתנה למשלוח בטווח העולה על הקבוע בדין

במבוא לבקשה נאמר כי הרשת החליטה לעשות דין לעצמה ולתאם עם לקוחותיה משלוח מזון בטווח העולה על שעתיים, באופן המפר את הוראות חוק הגנת הצרכן

שירות המשלוחים של רמי לוי. צילום מסך

בקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז כנגד רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בטענה לפיה פעלה בניגוד לדין שעה שתיאמה זמן המתנה למשלוח בטווח העולה על הקבוע בדין.

במבוא לבקשה, שהוגשה על ידי חני בנט תושבת מודיעין, נאמר כי רמי לוי החליטה לעשות דין לעצמה ולתאם עם לקוחותיה משלוח מזון בטווח העולה על שעתיים, באופן המפר את הוראות חוק הגנת הצרכן.

לדברי המבקשת, המחוקק קבע הוראות ברורות במסגרת החוק ובהן נדרש עוסק המוביל טובין שמכר לצרכן לתאם, בין, היתר זמן הגעת משלוחי מזון בטווח שעות מוגדר אשר אינו עולה על שעתיים. כל זאת על מנת לתקן התנהלות קלוקלת שהייתה נהוגה עד אותה העת ובה נדרשו צרכנים להמתין במעונם שעות ארוכות בהמתנה לטכנאים / משלוח מוצרים שרכשו, תוך בזבוז זמנם לשווא.

המחוקק, נאמר עוד בבקשה, אף קבע במסגרת זאת פיצוי הרתעתי לצרכן במקרה של איחור מטווח הזמנים שתואם, אשר נועד להכווין את התנהלות העוסקים.

המבקשת טוענת, כי רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה בחרה להתעלם מהוראת הדין, היא אינה מתאמת כלל שעת הגעה מדויקת, ואף טווח ההמתנה אצלה הוא של ארבע שעות, פי שניים מכפי שקבע המחוקק.

עוד התברר ל-E-food, כי ברשת הפייסבוק נפתחה קבוצה שעוסקת בתלונות על משלוחי הרשת, זמנים וגם איכות המוצרים.

תגובת הרשת לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*