קמפיין מאסטר שף – Tik-Tak: המותג מאסטר שף נכנס לקטגוריית התבשילים האישיים

לרגל השקת הסדרה החדשה, יוצא המותג בקמפיין בהיקף של כחצי מיליון שקל, ובהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew * לתבשילים שני טעמים - עוף ובקר, והם מגיעים עם מכסה ייחודי להכנה קלה

 

המותג הקולינרי מאסטר שף נכנס לראשונה לקטגוריית התבשילים האישיים ומשיק סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה: מאסטר שף TIK-TAK. בחברה מציינים, כי לתבשילים שני טעמים – עוף ובקר, והם מגיעים עם מכסה ייחודי להכנה קלה ונוחה.

לרגל השקת הסדרה החדשה, יוצא המותג בקמפיין בהיקף של כחצי מיליון שקל, ובהובלתה של להקת הטיקטוק hype_crew (הייפ קרו). במסגרת הקמפיין נכתב שיר קצבי והופק קליפ המדגיש את יתרונות הסדרה החדשה, ובראשם המכסה הייחודי שמסייע להכנה נוחה. זאת, לעומת הפתרונות הקיימים כיום בשוק.

הקמפיין, בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים ציבלין טווינס, יעלה במדיות הרלבנטיות, בדגש על טיקטוק ויוטיוב.

לדברי החברה, להקת הייפ קרו פרצה בטיקטוק והפכה תוך שנתיים להרכב הכי חם ברשת עם מאות אלפי עוקבים. הלהקה מורכבת מארבעה צעירים: נאור, עדי, תאיר וחן, שהכירו בסטודיו לריקוד והפכו לכוכבי נוער פופולאריים. הלהקה שיתפה פעולה עם אמנים רבים כמו סטטיק, אנה זק, אליעד, סטפן, טל מוסרי ועוד, והשירים שלה הפכו ללהיטים גדולים עם עשרות מיליוני צפיות, וכבשו פעם אחר פעם את המקום ה-1 בטיקטוק.

לאחרונה הוציאה הלהקה את שיר הקיץ של ערוץ הילדים יחד עם טל מוסרי ״יש פה כרישה״ שזוכה להצלחה גדולה בקרב הקהל הצעיר. זו פעם שניה שהלהקה נבחרה לשיר את שיר הקיץ, אחרי ההצלחה האדירה של השיר שלה בשנה שעברה.

קטגוריית התבשילים האישיים הינה קטגוריה משמעותית בגודלה, שמגלגלת מכר של 27 מיליון יחידות בשנה, וגדלה בעקביות מדי שנה.

קרין שהין מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ: “סדרת TIK-TAK החדשה היא בשורה אמיתית בתחום התבשילים האישיים, וחשוב לנו להנגיש ולחשוף את יתרונותיה, ובמיוחד את המכסה הייחודי. מאחר וקהל היעד העיקרי הוא ילדים, נוער וצעירים, היה חשוב לנו ליצור קמפיין ייחודי, בולט וקצבי שיצור חיבור ישיר ונכון לקהל הצעיר. להקת hype_crew שמככבת בטיקטוק היא הליהוק האידיאלי לקמפיין ההשקה שלנו, ומייצרת חיבור מושלם בין המוצר שלנו ובין עולמות המוסיקה והטיק טוק”.

לדברי שהין, “השם TIK-TAK מתקשר לקלות ומהירות ההכנה טיקטק (זה מוכן תוך שלוש דקות), וגם לפלטפורמת ה-TIKTOK שם נמצא קהל היעד העיקרי של קטגוריית התבשילים האישיים”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*