קהילת הג’אז הישראלית ומאלבק & קו מזמינים למפגש ג’אז ויין במרכז המוזיקה ת”א-יפו

מפגש מיוחד עם כמה מהשמות הבולטים בג'אז הישראלי, לצד טעימות של יינות פרימיום מארגנטינה. בערב ה-30 בספטמבר יתקיימו שתי הופעות ג'אז ייחודיות בהובלת החצוצרן הבינלאומי הלל סאלם. הנחות מיוחדות למנויי e-food

החצוצרן הלל סאלם. צילום: Dominique Bauduin
הלל סאלם. צילום: Mupperphoto

קהילת הג’אז הישראלית וחנות ויבואנית היין מאלבק & קו מזמינים לאירוע חד פעמי של ג’אז ויין במרכז המוזיקה ת”א-יפו ומציעים מפגש מיוחד עם כמה מהשמות הבולטים בג’אז הישראלי, לצד טעימות של יינות פרימיום מארגנטינה.

הנחות מיוחדות למנויי e-food (כמות הכרטיסים בהנחה מוגבלת).

בערב יתקיימו שתי הופעות ג’אז ייחודיות בהובלת החצוצרן הבינלאומי הלל סאלם, במהלכן יבוצעו מחוות לריי צ’ארלס ולחצוצרן האגדי פרדי הבארד בעיבודים שנכתבו במיוחד לערב זה. סאלם, שנמנה על צמרת אומני הג’אז הישראלים בעולם ומחלק את זמנו בין פריז לניו יורק, יגיע לישראל במיוחד לאירוע זה, ויופיע לצד הרכב אול-סטארס מקומי.

טעימות

לפני ההופעות ייערך אירוע טעימת יינות פרימיום ארגנטינאים. הערב ייפתח בשעה 18:00 עם טעימת של שבעה יינות פרימיום מארגנטינה, בה ייחשפו המשתתפים למגוון רחב של יינות לבנים, רוזה ואדומים מאזורי סלטה, פטגוניה ומנדוסה, בהנחיית חנות היין מאלבק & קו. יוצעו גם יינות מזני טורונטו, שרדונה, פינו נואר, מלבק, קברנה פרנק וסירה וכן תוצרת מיקבים בני 70 ועד 130 שנה, מגבהים נמוכים ועד 2,700 מטר; יינות שהופקו על ידי מיטב האנולוגים בארגנטינה. זו הזדמנות לערוך היכרות לעומק ולרוחב עם יצרנית היין השישית בעולם.

בשעה 19:00, לאחר טעימות היין, תעלה חמישיית הלל סאלם להופעה הראשונה, שתוקדש למוזיקה הבלתי נשכחת של ריי צ’ארלס, בעיבודי ג’אז מיוחדים שנכתבו לערב זה.

בשעה 21:00 תתחיל ההופעה השנייה של חמישיית הלל סאלם, שתוקדש למוזיקה של פרדי הבארד, אחד מגדולי החצוצרנים בהיסטוריה, ששילב וירטואוזיות עם רגש עמוק.

האירוע יתקיים ביום שני, 30 בספטמבר, באולם הקונצרטים של מרכז המוזיקה תל אביב-יפו, רח’ שארית ישראל 10 (ליד בלומפילד).


מחירים (הנחות מיוחדות למנויי e-food. כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת):

  • מחיר השתתפות בטעימת היינות 50 שקל
  • כרטיס להופעה בודדת: 127 שקל (במקום 147 שקל)
  • כרטיס משולב לשתי ההופעות: 167 שקל (במקום 197 שקל)

246 – קוד הנחה למנויי e-food

642 – קוד הנחה למשאבים

רכישת כרטיסים להופעות ומידע נוסף:

  • הופעה ראשונה (ריי צ’ארלס) וכרטיס משולב לשתי ההופעות: https://did.li/RayCharles
  • הופעה שניה (פרדי הבארד): https://did.li/Freddie
  • טעימת יינות: תשלום במקום.
צילום: יואל לוי

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*