פריצת דרך ישראלית: להתענג על גלידה כמעט ללא רגשות אשם

חברת הפוד-טק הישראלית Better Juice, שקיבלה לאחרונה את אישור ה- GRAS, מרחיבה את הפיתוח הטכנולוגי הבלעדי שלה ותספק פתרונות גם לרשתות גלידה וליצרני גלידות וסורבטים בארצות הברית. סורבה מופחת סוכר ב-60% ומופחת קלוריות ב-40% השומר על הטעם הפירותי המוכר, יחשף לראשונה בעולם בתערוכת IFT שיקגו ביולי 2024

המהפכה של Better Juice גם בעולמות הגלידה והסורבטים העולמי

המהפכה העולמית להפחתת סוכר טבעית שמובילה Better Juice מגיעה גם לשוק הגלידות והסורבטים הפירותיים העולמי. חברת הפוד-טק הישראלית, שקיבלה לאחרונה את אישור ה- GRAS, מרחיבה את פיתוחה הטכנולוגי הבלעדי ותספק פתרונות גם לרשתות גלידה וליצרני גלידות וסורבטים בארצות הברית. מדובר ב- סורבה מופחת סוכר ב-60% ומופחת קלוריות ב-40% השומר על הטעם הפירותי המוכר, שייחשף לראשונה בעולם בתערוכת IFT שיקגו ביולי 2024.

מייסדי Better Juice עם הצוות

בחברת הפודטק הישראלית מפתחים את חוד החנית הטכנולוגית בכל הקשור לעולמות הפחתת הסוכר והמרתם לסיבים תזונתיים באופן טבעי, והחברה ממשיכה בהצגת הישגים מרשימים. החברה שיש לה פעילות גלובלית ענפה, בחרה במסגרת פעילותה גם ליצור סורבטים מופחתי סוכר. היא התאימה בהצלחה את הטכנולוגיה המוגנת בפטנט שלה לעיבוד רכזי פירות ופרי מרוסק, המהווים את הרכיב המרכזי של סורבטים. הסטארט-אפ, הפועל מנס ציונה בישראל, כבר מייצר סורבטים במגוון טעמים, כולל תפוח, תפוז ותות, ומפחית את תכולת הסוכר בהם בין 50% ל-70% ואת הקלוריות ב-40%.

גלי ירום וד”ר ערן בליצינסקי מייסדי חברת Better Juice. צילום: גנט ארליך

גלידות פירות וסורבטים נתפסים בדרך כלל כעינוגים מרעננים ותמימים והם מועשרים בטוב הטבעי של פירות אמיתיים. במציאות, החיסרון בסורבטים הוא תכולת הסוכר הגבוהה שלהם באופן טבעי. “אפילו מוצרים שטוענים שאין בהם תוספת סוכר עדיין מכילים כ-6% עד 10% סוכר מרכזי מיץ פירות בלבד”, מסבירה גלי ירום, מייסדת שותפה ומנכ”לית Better Juice .”המדד הגליקמי של סורבטים בדרך כלל גבוה מזה של גלידה מכיוון שהם מכילים סוכר מהפירות ולא שומן, מה שמוביל לספיגה מהירה יותר של הסוכרים לדם”.

ירום מוסיפה, “הצלחנו ליצור סורבטים טעימים עם אחוז סוכר נמוך, כ-2%. הסורבטים שטופלו על ידינו הם בעלי מתיקות עדינה יותר, תוך שהם שומרים היטב על כל הטעמים הפירותיים האופייניים שלהם. בנוסף, יש להם פחות קלוריות ומדד גליקמי נמוך יותר”.

הטכנולוגיה האנזימטית פורצת הדרך של החברה מבוססת על מיקרואורגניזמים שאינם מהונדסים גנטית, אשר ממירים באופן טבעי את הרכב הסוכרים במיץ הפירות לסיבים בלתי ניתנים לעיכול. זאת, מבלי להשפיע על התכולה הטבעית של הוויטמינים, הסיבים התזונתיים והנוטריאנטים שלהם.

Better Juice תספק את פריצת הדרך הטכנולוגית שלה לרשתות גלידה וליצרני גלידות וסורבטים באמצעות יחידות קטנות וקלות לשימוש המכילות את האנזימים המוגנים בפטנט. היצרנים יוכלו להפחית את תכולת הסוכר במוצריהם, כולל גלידות עם פרי, ברמות הרצויות להן עד 80%. בנוסף, יצרני הגלידה יוכלו גם לקבל רכזי סוכר מופחתים מיצרני מיצים אחרים בארצות הברית, המחזיקים בהסכמים עם החברה להתקנת המכשיר להפחתת סוכר במתקניהם.

Better Juice קיבלה לאחרונה את אישור ה- GRAS מה-FDA האמריקאי, המאפשר לה לשווק את מוצריה בארצות הברית. החברה תמסחר תחילה את פתרונה לסורבטים וגלידות בארצות הברית, אך מתכננת להרחיב את פעילותה גם לאירופה ולמדינות נוספות.

ד”ר ערן בלצ’ינסקי מייסד שותף והמנהל הטכנולוגי הראשי בחברה, מוסיף: “מהלך זה מדגיש את יכולתנו להרחיב את תחום היישומים שהטכנולוגיה שלנו יכולה לחול עליהם. הפוטנציאל הוא הרבה מעבר למיצי פירות בלבד, ולמעשה ניתן ליישם זאת בכל מוצר המכיל רכיבים אמיתיים של פירות, כגון ריבות וגלילי פירות, שאף הם בתכנון להפחתת סוכר של Better Juice. אנו מביאים בשורה לצרכנים המחפשים באופן מודע להפחית את צריכת הסוכר שלהם, או עם רגישות לסוכר, וזאת מבלי לוותר על ההנאה מהמתוקים הללו”.

החברה מזמינה לבקר בתערוכת IFT בשיקגו, דוכן #4638.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*