סקר סיבוס: המטבח האיטלקי הוא האהוב ביותר על עובדי החברות – יותר מ-56%

על פי הסקר שערכה חברת ההסעדה, יותר מ-60% מבין העובדים אוכלים אוכל איטלקי חלבי פעם בשבוע לפחות. העובדים נשאלו גם מהי התוספת האהובה על הפיצה

רגע לפני חג השבועות הידוע כחג הגבינות, ערכה חברת ההסעדה סיבוס פלאקסי סקר בקרב עובדי חברות, שבדק את האהבה לאוכל איטלקי חלבי: מהן המנות האיטלקיות, חלביות האהובות על עובדי חברות בישראל, מהי התוספת האהובה על אחד המאכלים האיטלקיים הידועים ביותר – הפיצה וכן באיזה תדירות אוכלים או מזמינים עובדי חברות בעלי תקציב סיבוס אוכל איטלקי חלבי.

כאמור, המטבח האיטלקי, הידוע כמטבח עם מאכלים בעלי אופי חלבי, הוא המועדף ביותר על עובדי חברות בישראל עם 56%, אחריו המטבח האסייאתי עם 24% ואחריהם המטבחים הבשריים והישראליים עם 10% כל אחד.

מבין המנות האיטלקיות החלביות, המנה המועדפת היא פסטה עם 50%, במקום השני ניצבת מנת הפיצה עם 38% ולאחר מכן ריזוטו עם 10% ואנטיפסטי עם 2%.  מה היא התוספת האהובה ביותר על הפיצה? אננס! עם 42%, ולאחר מכן התוספות הקלאסיות, זיתים ופטריות עם 15% כל אחת.

עוד בדקו בסיבוס את התדירות בה עובדי חברות אוכלים או מזמינים אוכל איטלקי חלבי: יותר מ-60% אוכלים אוכל איטלקי לפחות פעם בשבוע, 30% אוכלים לפחות פעם בחודש ו-10% מדווחים כי הם אוכלים אוכל איטלקי פעם בכמה חודשים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*