סיבוס משיקה את אליפות המיחזור הראשונה של חברות בישראל בשיתוף תאגיד תמיר

לכבוד יום המחזור של ישראל החברה מזמינה את הלקוחות להשתתף באליפות, שתצא לדרך ב-1 בפברואר 2023 ותימשך שלושה חודשים. במהלכם יפרידו העובדים באמצעות פחי מיחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית – אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון – ובסיום תזכה החברה המנצחת בפרס לעובדיה

אליפות המחזור של סיבוס ותמיר
אליפות המחזור – ב-1 בפברואר 2023

לרגל יום המחזור של ישראל ב-8 בדצמבר, פותחת חברת ההסעדה סיבוס סודקסו את ההרשמה לאליפות המחזור הראשונה של חברות בישראל, בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר ומזמינה את הלקוחות להשתתף באליפות.

נמסר כי סיבוס סודקס, חרטה על דגלה בשנים האחרונות את קידום נושא איכות הסביבה והקיימות, ומסייעת באופן אקטיבי לחברות שעובדות איתה להיות ירוקות יותר. סיבוס קידמה משלוחים וטייק אווי ללא סכו”ם חד פעמי ואף עודדה חברות למעבר דיגיטלי מלא ללא כרטיסי פלסטיק. כמו כן, החברה חילקה ללקוחותיה במהלך חגי תשרי צידניות אשר בתוכן ערכה המכילה כוסות, צלחות וסכו”ם לשימוש רב פעמי.

הגר ורשבסקי סמנכ”לית השיווק והמוצר של סיבוס סודקסו: “אנחנו נרגשים להשיק את אליפות המחזור הגדולה של חברות בישראל. אליפות המחזור משיקה כמובן עם הערכים שלנו, אותם אנו פועלים לקדם גם בקרב לקוחותינו. אין לי ספק שהאליפות תהיה הצלחה ותגרום לחברות ולעובדים למחזר יותר ולשמור על איכות הסביבה שלנו ועולם ירוק יותר”.

רני איידלר מנכ”ל תאגיד המחזור תמיר: “אני מברך את חברת סיבוס על היוזמה לקדם מחזור אריזות בקרב חברות בישראל. תושבי המדינה הם עובדי החברות, וכשמתרגלים להפריד אריזות בעבודה, קל יותר לשנות את ההרגלים גם בבית ולהפך. אני מזמין את כל לקוחות סיבוס להצטרף לתחרות, להפריד אריזות, למחזר ולתרום לשמירה על הסביבה”.

האליפות תצא לדרך ב-1 בפברואר 2023 ותימשך שלושה חודשים, במהלכם יפרידו העובדים באמצעות פחי מיחזור ייעודיים את הפסולת המשרדית – אריזות מזון וטייק-אווי, אריזות של ציוד משרדי ואריזות ניקיון – ובסיום תזכה החברה המנצחת בפרס שווה במיוחד לכל העובדים שלה.
* בכפוף להוראות תקנון הפעילות.

לפרטים נוספים והרשמה לתחרות סירקו את הקוד:

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*