נושה בייקרי, חברה לייצור ושיווק מוצרי מאפה ולחמים, מבקשת צו הקפאת הליכים לצורך שיקום כלכלי

לפי החברה, בעיותיה התזרימיות החלו עם תום תקופת הקורונה והסגרים. לאחר שהחברה התאוששה והחלה להתרחב והציגה הכנסות יפות שחיזקו את התזרים, החלה מלחמת "חרבות ברזל" ששיתקה שוב את העסק. בחברה לא מעוניינים אינה מעוניינת בפירוקה ובחיסולה אלא בזמן כדי לבנות הסדר חוב ראוי עם ספקיה על מנת להמשיך בפעילותה

נושה בייקרי. מתוך אתר הפייסבוק של החברה

חברת נושה בייקרי מפתח תקוה לייצור ושיווק מוצרי מאפה ולחמים מבקשת מבית המשפט המחוזי מרכז-לוד צו הקפאת הליכים מכוח חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי. החברה שבניהולה של פנינה ארד ואשר הוקמה בראשית שנת 2015 השיקה במהלך חודש מרץ 2016 חנות מכירה ובית קפה צמחוני טבעוני בצמוד למאפיה שלה.

לפי החברה, בעיותיה התזרימיות החלו עם תום תקופת הקורונה והסגרים. עסק בית הקפה קפא מלכת ולא סיפק הכנסות הגם שהיו לו התחייבויות שוטפות, והיציאה מהקורונה הרעה את מצבה. לאחר שהחברה התאוששה והחלה להתרחב והציגה הכנסות יפות שחיזקו את התזרים, החלה מלחמת “חרבות ברזל” ששיתקה שוב את העסק.

בבקשה נאמר כי בעשר השנים האחרונות החברה פעילה, בעלת לקוחות ומוניטין, מפרנסת מעל 13 משפחות במעגל הראשון ומעל 100 משפחות במעגל השני, ועובדת ללא הרף כדי להרים את התזרים ולהציג רווחים.

עוד נאמר בבקשה כי לחברה יש לקוחות רבים והיא נחשבת לספקית טובה ללקוחות הלחם הבריא, ועובדת צמוד עם חנויות “ניצת הדובדבן” ולקוחות רבים נוספים להם היא מספקת לחמי בריאות מקמחים מיוחדים.

החברה מציינת כי יש לה מוניטין רב בתחום הלחמים, אותו היא בנתה במשך שנים תוך עבודה קשה ומשתלמת. ואולם כעת היא זקוקה לעזרת בית המשפט כדי להמשיך ולעמוד על הרגליים, וכי היא אינה אומרת נואש ועושה לילות כימים על מנת להגיע להסדרים עם נושיה ועם ספקיה בגין חובות עבר, וכן ממשיכה בניסיונותיה לחיסכון בהוצאות.

לדברי החברה היא רווחית, עתירת זכויות ומוניטין, ואולם היא זקוקה להקפאת הליכים ול”גרייס” של כשלושה חודשים כדי לבנות הסדר חוב ראוי עם ספקיה על מנת להמשיך בפעילותה, וכי היא היא אינה מעוניינת בפירוקה וחיסולה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*