יקבי כרמל משיקים שני יינות חדשים בסדרת BUZZ בהשראת קוקטיילים

BUZZ פינה קולדה בהשראת הקוקטייל הלאומי של פורטו ריקו ו-BUZZ קוסמופוליטן בהשראת הקוקטייל הניו יורקי

הקוקטיילים החדשים בסדרת באזז. צילום: אייל קרן
באזז פינה קולדה צילום: אייל קרן

יקבי כרמל מרחיבים סדרת היינות הפופולרית BUZZ  עם השקת שני יינות חדשים ומרעננים בהשראת הקוקטיילים: BUZZ פינה קולדה ו- BUZZ קוסמופוליטן.

טרנד הקוקטיילים המוכנים לצריכה ביתית תופס תאוצה בשנים האחרונות.  יקבי כרמל,  המובילים בתחום היינות המבעבעים בישראל, זיהו את המגמה ופיתחו את סדרת BUZZ  קוקטיילים, כדי להנגיש לצרכנים את הקוקטיילים בקלות וללא מאמץ.

למעשה, שני היינות החדשים בסדרה משלבים את הטעמים האהובים של הקוקטיילים הקלאסיים. יינות מתאימים למגוון אירועים חברתיים, מפגשים עם חברים, בילויים ואפילו כאפריטיף קליל. הם מוצעים במחיר אטרקטיבי, למי שמחפשים יין מבעבע איכותי וטעים במחיר נגיש.

BUZZ פינה קולדה

הקוקטייל הלאומי של פורטו ריקו סביבו נרקחו לא מעט אגדות וסיפורים. נולד בספינת פיראטיים והגיע עד לברים של פורטוריקו שם הפך לקוקטייל הלאומי ונותר אהוב זה יותר מ-200 שנה. טעמו אקזוטי, ניחוח טרופי ומראה חלבי. מבוסס על רום, חלב קוקוס ומיץ אננס.

BUZZ פינה קולדה מבוסס על יין מוסקטו, עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטייל המוכר.

BUZZ קוסמופוליטן

באזז קוסמופוליטן צילום: אייל קרן

קוקטייל קוסמופוליטן (או בקיצור “קוסמו”) נולד לראשונה בשנות ה-70 במיאמי, פלורידה. הוא מורכב מוודקה, קוואנטרו, סאוור וחמוציות. המשקה זכה לפופולאריות לא מעט בזכות הסדרה “סקס והעיר הגדולה” בסוף שנות ה-90. מאז, הוא נחשב לאחד המשקאות האהובים ביותר בארץ, כמו גם בעולם.

BUZZ קוסמופוליטן מבוסס על יין מוסקטו רוזה עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטיל הידוע.

מחיר: 35 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*