יחיעם משיקה: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר

נקניקי סלמי ופסטרמה פרוסים דק, בטעם מעושן ובמרקם קטיפתי, ללא גלוטן ועשירים בחלבון. סדרת דק-דק של יחיעם רושמת גידול של כ-50% בשנת 2024 וכוללת כעת חמישה מוצרים בסדרה

דק דק סלמי ודק דק פסטרמה. צילום: חגית בירנבאום
דק-דק סלמי בסגנון איטלקי של יחיעם. צילום: חגית בירנבאום

יצרנית מוצרי הבשר יחיעם מהגליל המערבי, מרחיבה את סדרת דק-דק ומשיקה שני מוצרים חדשים בסדרה: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר. סלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים. פסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך עסיסי. המוצרים ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית.

סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרמה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ”מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, “אנו שמחים לבשר על החדרת שני מוצרים חדשים ומרעננים בסדרת דק דק בעיצוב חדש ומושך ובאיכות משופרת. סדרת דק-דק אהובה מאוד על הקהל הישראלי, ולאור הביקוש הגבוה החלטנו להרחיב את המגוון ולצרף לסדרה שני מוצרים חדשים בטעמים נהדרים”.

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר: כ- 14.90 שקל לאריזת 120 גרם.

דק-דק פסטרמה חזה בקר של יחיעם. צילום: חגית בירנבאום

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*