ט”ו באב בסינמטק ת”א: הסרט ריוחה, ארץ אלף היינות + הרצאה לפני וכוס יין אחרי

ריוחה - אז והיום: מסע בעקבות הקלאסיקה הספרדית - הרצאתו של ד"ר מור דניאל, כתב יין ומרצה בכיר בתחום היין בישראל, לקראת הקרנת הסרט ב-18 באוגוסט בסינמטק

מתוך הסרט ריוחה ארץ אלף היינות. צילום: קולנוע חדש

סינמטק תל אביב יציין את יום האהבה ב-18 באוגוסט באירוע מיוחד הכולל הרצאה: “ריוחה אז והיום: מסע בעקבות הקלאסיקה הספרדית” – של ד”ר מור דניאל, כתב יין ומרצה בכיר בתחום היין בישראל. לאחר ההרצאה תתקיים הקרנת טרום בכורה לסרט דוקומנטרי על חבל הארץ ריוחה – ריוחה, ארץ אלף היינות. בסיום הקהל מוזמן להגיע לבר היין  BRIX-TL בכיכר גבעון שסמוכה לסינמטק. האירוע מתקיים בשיתוף דרך היין.

על ההרצאה: מיליוני שותים ברחבי העולם נהנים במהלך חייהם מכוס יין ספרדי מחבל הארץ ריוחה – מה הם בעצם יודעים על היין הזה? רגע לפני הקרנת הסרט של הבמאי חוסה לואיס לופז לינארס, שייקח את הצופים למסע מרתק בריוחה, ארץ היין המפותלת ששוכנת לאורך נהר האברו, בין העיירות הארו ואלפארו וגובלת בהרים הקנטבריים. הרצאת ההכנה תצייד את הצופים ברקע הנדרש לקראת הצפייה בסרט: היסטוריה, פוליטיקה, אקלים, אדמות, זני ענבים, קולינריה וכל בדיד מידע שיגרום להרגשה של יציאה למסע חווייתי מרהיב ולטעימה של עוד ועוד יינות מאזור היין הכי קלאסי בספרד (כ-30 דקות).

הקרנת טרום בכורה | ריוחה: ארץ אלף היינות | Rioja: The Land of a Thousand Wines – סרט תיעודי המציג חקר חושי של תענוגות החיים על ידי היכרות עם היין, האדמה והאנשים של ריוחה. מסע חושני אל הארץ בה ההיסטוריה סובבת סביב יין וחושפת את אחד היינות הטובים בעולם (96 דקות).

לאחר האירוע הקהל מוזמן להתארח בבר היין BRIX הנמצא בכיכר גבעון, הסמוכה לסינמטק. ניתן לבחור כוס יין מהמגוון שיוצע לאורחי האירוע. שובר היין תקף בין התאריכים ה-18 באוגוסט ל-18 בספטמבר 2024. כוס יין תינתן מהמגוון שיציע בר ביין לאורחי האירוע עד גמר המלאי.

מחיר: 75 שקל לכרטיס, 45 שקל למנויי הסינמטק. אורך האירוע כולו כשעתיים.

כרטיסים באתר הסינמטק.


הרצאה: ריוחה – אז והיום: מסע בעקבות הקלאסיקה הספרדית | ד”ר דניאל מור

הקרנת הסרט: ריוחה ארץ אלף היינות

כוס יין במתנה: בבר היין בריקס בכיכר גבעון ת”א, בשיתוף דרך היין

18.8.24 | יום ראשון | 20:00 | סינמטק ת”א

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*