TUBORG – מהדורה מיוחדת ליום העצמאות

המהדורה החדשה - 6.9% אלכוהול מלתתי בוטיק העשויים בעבודת יד - כבר הפכה למסורת ותושק במארזי רביעיות

טובורג מהדורה מיוחדת, מארז ובקבוק
טובורג מהדורה מיוחדת, מארז ובקבוק

 

טובורג משיק לקראת יום העצמאות בישול עשיר בטעם – 6.9% אלכוהול מלתתי בוטיק אותנטיים העשויים בעבודת יד. במהדורה ארבעה בקבוקי  טובורג ייחודיים, פרי פיתוח המבוסס על  רכיבים שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting – לתתים שהונבטו בעבודת יד ממתקן הנבטה הנמצא באזור בוהמיה בצ’כיה, הקיים ופועל בשיטות מסורתיות זה 200 שנה (אחד הבודדים שפועלים בשיטות אלו בעולם). תהליך ההנבטה  המיוחד, בעבודת יד, וזן השעורה האיכותי מעניקים ללתת רבדי טעם מרתקים.

המהדורה מזוהה עם הבקבוק הכחול והמרשים שעוצב במיוחד כמחווה לחגיגות יום העצמאות של המדינה. חובבי המותג, שלא נשארו אדישים לשפע הטעמים ולמחווה הפטריוטית יצרו ביקושים חסרי תקדים למהדורה והמותג ישיק השנה את המהדורה במארז רביעיות נפרד.

שיטת ההנבטה הנפוצה היא בתאי הנבטה תעשייתיים, בהם הלתת מגיע לגובה של כמטר ועובר תהליך של ערבוב על ידי מערבל בורג  שנע לאורך תא ההנבטה מספר פעמים ביום. בשיטה זו , מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ממוחשב. לעומת זאת, בשיטת ההנבטה המסורתית, ה- Floor Malting, הלתת מפוזר על ריצפת אולם ההנבטה בשכבה בעובי של כ-30 ס”מ ומעורבב ידנית. מידות הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ידני על ידי פתיחה וסגירה של תריסים באולם ההנבטה. התהליך כולו הוא מעשה ידי הטבע. עקב עונת הפעילות הקצרה ואופי התהליך, יכולת הייצור בשיטה זו היא קטנה משמעותית מהכמויות המיוצרות בשיטות המודרניות.

ל-Floor Malted Malt טעם מרתק, עמוק ואותנטי. שיטה מסורתית זו  היא למעשה הליך ייצור לתת בוטיק בעבודת יד, האוצר את כל איכויות הלתת ומביא ליד ביטוי את כל ספקטרום הערכים התזונתיים  ועושר הטעמים. מטעמי כדאיות כלכלית נדיר להשתמש בו בייצור תעשייתי – רק חברות בודדות לייצור לתת מחזיקות עדיין במתקני הנבטה כאלה. ההשקעה בהליך זה  גדולה מאוד והתפוקה מעטה .

לטובורג פרופיל טעם ייחודי. בטובורג רד ניתן למצוא את לתת Cara–Amber הייחודי לטובורג המיוצר בתהליך מסורתי של Double Processed תוך שימוש בשעורת אביב דו-טורית  איכותית  העוברת תהליך כפול של בישול לח ואז קלייה היוצרת  שכבת קרמל עשירה ובשל  כך הוא נחשב לאחד מסוגי הלתת האיכותיים והטעימים בעולם. המהדורה החגיגית מכילה ארבעה בקבוקי טובורג 6.9% אלכוהול במארז מעוצב לרגל יום העצמאות 69 לישראל.

מחיר ל-4 בקבוקים: 27.9-32.9 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*