Pharmacia – בר קוקטיילים ראשון מסוגו בשרון

הבר החדש של דניאל ויינשטיין מציע מגוון רחב של קוקטיילים מקוריים לצד קלסיקות, תפריט יין הכולל אוסף משובח של טובי היקבים ותפריט אוכל במנעד רחב של סגנונות וטעמים, החל מאוכל רחוב צ'כי ועד לגורמה איטלקי

gods nectar קוקטייל בבר פארמסייה. צילום: יפית שמחה
gods nectar קוקטייל בבר פארמסייה. צילום: יפית שמחה

רמת השרון מוכרת בעיקר כפרוור שינה בין תל אביב להרצליה. מרבית הניסיונות שנעשו בשנים האחרונות להפעיל בה חיי לילה או מסעדות גורמה עלו בתוהו. בעיר יש שניים-שלושה מקומות שהם מוקד בילוי ומי שמבקשים מעט חדשנות בתחום נאלצים לנדוד לתל אביב והרצליה. השבוע נראה שמסתמן שינוי במרכז העיר ברחוב סוקולוב בקרבת שדרות ויצמן – Pharmacia, Cocktails & Bar מנסה לחשוף אתכם לטעמים ולשילובים שלא הכרתם ועם זאת מגיש גם את הקלסיקות האהובות. דניאל ויינשטיין, מחלוצי תחום המיקסולוגיה בישראל, משיק ברמת השרון את ה-Pharmacia, Cocktails & Bar המציע חוויה אלכוהולית שונה. לבר החדש מגוון רחב של קוקטיילים מקוריים לצד קלאסיקות, תפריט יין הכולל אוסף משובח של טובי היקבים, בירות פרימיום מהחבית, ותפריט אוכל במנעד רחב של סגנונות וטעמים, החל מאוכל רחוב צ’כי ועד לגורמה איטלקי.

בר פארמסייה. צילום: יפית שמחה
בר פארמסייה. צילומים: יפית שמחה

לצד המשקאות והאוכל מציע הבר אווירה הכוללת: מוזיקה אלקטרו סווינג, תיפוף יפני מסורתי ומוזיקת גוספל עכשווית. היזם והבעלים, דניאל ויינשטיין, הידוע בכינויו Pharmacist (רוקח) מיישם במקום החדש את הידע הרב שרכש בברים קודמים שהקים וניהל כמו ה-Zoot Allures בגבעתיים והטיילור מייד בתל אביב, ובתחרויות בינלאומיות בהן השתתף, ביניהן: Worldclass, Jameson bartender ball , Finlandia bartenders cup.

 

צילום: יפית שמחה
צילומים: יפית שמחה

בתפריט הקוקטיילים שרקח ויינשטיין אפשר למצוא:

Biter tsar – מבוסס וודקה עם נגיעות מרות מתוקות וחמוצות ופרשיות מרעננת,

Cosmonut – קוקטייל וויסקי בסגנון טיקי מעושן קלות ופירותי,

Pina peppers – קוקטייל טיקי מלא ברומים שונים פיקנטי ועשבוני,

Popcorn fizz – טקילה פרש עם נגיעות פופקורן ועשן,

God’s nectar – קוקטייל יין קיצי ומבעבע עם תבלינים ים תיכוניים נהדרים,

Wasaby mule – קלאסיקה מודרנית עם פיקנטיות יפנית.

טווח מחירי קוקטיילים : 41-49 שקל.

בתפריט הקוקטיילים הקלסיים אפשר למצוא: מרגריטה, מוחיטו, אפרול, קפריניה, פינה קולדה, קוסמופוליטן, מוסקו מיול ועוד..

בתפריט אוכל יש, בין השאר, סלטון פירות, ירקות וגבינת קממבר מפורקת; ספירלת תפוח אדמה; בוריק קממבר; דואט באן סטייק פורטובלו וזוקיני; שעועית עם שמן שומשום; טריו גיוזה פירות ים.

טווח מחירי המנות : 17-38 שקל.

פתוח כל יום, למעט יום שישי, מהשעה 18:00 עד אחרון הלקוחות. הפי אאור – 50% הנחה מדי יום בין השעות  18:00-20:00. מדי יום ראשון 50% הנחה במהלך כל הערב.


קוקטייל BITTER TSAR
קוקטייל BITTER TSAR

Pharmacia, Cocktails & Bar

סוקולוב 71, רמת השרון 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*