lager & ale ממוקם בת”א עם מחירים כמו בלונדון

זמן לא רב אחרי הפתיחה קיבלו הבעלים החלטה להפוך את הפאב בשרונה לרשת. הזכיין הראשון עומד לפתוח פאב של lager & ale במרינה בהרצליה ובמהלך השנה הקרובה צפויים להיפתח כחצי תריסר סניפים נוספים ברחבי הארץ. השבוע מציינים במקום את חגיגות הכריסמס כשהשיא יהיה בליל הסילבסטר

פאב ה-lager ale בשרונה. צילום: אנטולי מיכאלו
פאב ה-lager ale בשרונה. צילום: אנטולי מיכאלו

אחד הדברים שמתסכלים לא מעט את חובבי הפאבים הישראלים הוא המחיר. בעוד שבלונדון ניתן לשתות חצי ליטר בירה במחיר של כ-4 ליש”ט (כ-20 שקל), בארץ נשלם עבור חצי ליטר בין 30 ל-40 שקל ואף יותר. דברים דומים אמורים לגבי הנשנושים המתלווים לבירה. בעלי מוזיאון הוויסקי בתל אביב פתחו ליד המוזיאון גם פאב לונדוני lager & ale (הממוקם במתחם שרונה בתל אביב) המנסה לחקות לא רק את המנהגים, אלא גם את המחירים בלונדון. הם מציעים בירה, אלכוהול ומזון נלווה במחירים שפויים יותר מהמקובל.

השבוע מציין הפאב הלונדוני את חגיגות הכריסמס במשך שבוע שלם החל מה-24 בדצמבר, כשהשיא יהיה בליל הסילבסטר ב-31 בדצמבר. במשך שבוע החגיגות הבר יתקשט בעצי אשוח מוארים ומנצנצים ויארח את סנטה קלאוס שייחלק צ’ייסרים מתנה לבליינים. במקום תושמע מוזיקה בריטית וצפויות הפתעות נוספות, כנהוג בחגיגות הכריסמס.

מתברר שהנוסח בו בחרו בעלי ומנהלי lager & ale נהנה מלא מעט ביקוש. זמן לא רב אחרי הפתיחה הם קיבלו החלטה להפוך את הפאב לרשת. הרשת תתבסס על זכיינים והזכיין הראשון עומד לפתוח פאב של lager & ale במרינה בהרצליה. במהלך השנה הקרובה צפויים להיפתח כחצי תריסר סניפים נוספים ברחבי הארץ.

פאב ה-lager ale בשרונה. צילום: אנטולי מיכאלו
פאב ה-lager ale בשרונה. צילום: אנטולי מיכאלו

הבליינים ייהנו לאורך כול החגיגות מאווירה לונדונית אותנטית, בירות מיוחדות ונדירות במחירים בדיוק כמו בלונדון, לדוגמה:

ברו דוג קוקו סייקו 10% – מהבירות המפוארות של מבשלת ברו-דוג. גרסה מיוחדת ונדירה.

אימפריאל סטאוט – סגנון שפותח עבור הצארים הרוסיים הנהנתנים של פעם. עשירה מאוד ועמוסה בקטע טוב בריחות וטעמים של קפה, וניל וקקאו, עם גוף מלא ומרקם קטיפתי מענג. מעדן.

סן ברנרדוס כריסמס אייל 10% – בירת אייל כהה, מיוחדת וחזקה מאוד. פירותית, מתובלת, עשירה וסמיכה. מיוצרת מדי שנה לקראת הכריסמס בכמות מוגבלת מאוד. מושלמת עם אווירת החג ולילות החורף הקרים.

שאטו לה שוף 8.5% – בירה בגוון רוזה. שילוב אפריטיפי של תירוש לה שוף וענבים שחורים מבורגון שבצרפת, התוססים יחד במבשלת שוף. גיזוז וצבע המאפיינים יין מבעבע.

נייס שוף 10% – הגרסה החורפית של בירת שוף. צבעה חום אדמדם. בעלת גוף עשיר ומתקתק עם נגיעות של טימין וקליפות תפוז.

 

 

צילום: אנטולי מיכאלו
תפריט אוכל בהובלת השף יאיר פיינברג. צילום: אנטולי מיכאלו
פלטת הגבינות של הפאב. צילום: אנטולי מיכאלו
פלטת הגבינות של הפאב. צילום: אנטולי מיכאלו

המקום מעוצב כמו בלונדון ומתנהל כמו בלונדון כאשר הרעיון המרכזי הוא העצמת חווית השתייה על ידי קשר בלתי אמצעי בין הלקוח לברמן, כך שהלקוח מזמין משקאות ישירות מהברמן המקצועי בעמדת הבר וחווה את תהליך ההכנה, ללא תיווך של מלצרים. בין המשקאות שנמכרים ברשת: קוקטיילים, סנגריות, סיידר אלכוהולי, יינות ומשקאות קלילים נוספים ותפריט אוכל בהובלת השף יאיר פיינברג המבוסס על טרנדים מובילים מקטגורית אוכל הרחוב בעולם.


LAGER & ALE

פתוח בכל ימות השבוע החל מהשעה 12:00 ועד 01:00 בלילה

רחוב דוד אלעזר 27 שרונה תל אביב

טלפון : 050-3585358

חצר lager & ale. צילום: אנטולי מיכאלו
חצר lager & ale. צילום: אנטולי מיכאלו

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*