GODET – קוניאק עם היסטוריה

בבית הקוניאק המשפחתי הוותיק, עם מסורת של 15 דורות, מסבירים את כוחם והישרדותם ביזמות ובחדשנות. גודה אנטארקטיקה למשל נולד בעקבות מסע של אדווארד גודה אל מעמקי אנטרקטיקה שם נולד הרעיון לקוניאק שקוף

צילום: יחי"צ
צילום: יחי"צ

גודה הינו בית קוניאק משפחתי ותיק עם מסורת של 15 דורות. בית הקוניאק נמצא בלה רושל עם היסטוריה של יותר מ-400 שנה בייצור קוניאק. גודה הוא דוגמה מושלמת לבית קוניאק שמאמין במסורת של קוניאק ומקורו, אך מתקדם עם זמנים מודרניים וטרנדים בעולם.

את ההיסטוריה של גודה ניתן לתעד עוד ב-1588 כאשר מלך צרפת הנרי הרביעי נותן את הזכות הראשון לייצור קוניאק למשפחת גודה. ב-1782 גודה הופך לבית ייצור קוניאק רשמי ומתחיל למתג בקבוקים בעקבות הצלחת הקוניאק באירופה בניצוחו של גדעון גודה השביעי.

עם המסורת המשפחתית והאהבה לתרבות הקוניאק, גודה מצליח לשרוד ולשגשג במהלך מהפכות ההיסטוריה. ממחלת הפילוקסרה הראשון ב-1863 ועד תקופת היובש בארה”ב משפחת גודה האמינו בהצלחת הקוניאק ושמירתו.

אנשי בית הקוניאק גודה. צילום: יח"צ
אנשי בית הקוניאק גודה. צילום: יח”צ

האהבה לקוניאק הביא את ג’אן גודה, דור 12 למשפחה, לעבור לניו יורק במהלך תקופת היובש ולהמשיך לפתח את העסק המשפחתי בשל הביקוש של קוניאק בארה”ב. בבית הקוניאק מסבירים את כוחם והישרדותם ביזמות ובחדשנות. ב-2008 ג’אן אדווארד גודה, דור 15 למשפחה, מחליט לצאת למשלחת לאנטרקטיקה בא נולד הרעיון לקוניאק שקוף מיושן שהביא חדשנות בתחום הספיריט – גודה אנטארטיקה. בכך גודה ממשיך את החיבור של עולם ישן וחדש בתחום הקוניאק.

Cognac Godet No 1

גודה No 1 קוניאק המיוצר במיוחד בשביל הקוקטיילים. דרגות ה-VS איבדו את החיבור לעולם הקוקטייל ולכן גודה השיקו את ה-No 1. הקוניאק הזה נוצר במטרה לחבר חזרה את הברמנים לקוניאק וליצוא קוקטיילים מיוחדים מקוניאק פרמיום.

קל בטעמים מיישון מחביות ישנות, טעמי הקוניאק מאוזנים כדי לתת במה לטעמי הקוקטייל המרעננים.

הקוניאק המושלם לSide Car הקלאסי.

Cognac Godet VS

קוניאק כשר בן 4 שנים מינימום, שהתיישן בחביות עץ אלון צרפתי. מורכב מזני ענבים של Bois, Borderies ו-Bons Bois עם ניחוחות עדינים ונעימים של פודינג.

מחיר – 115 שקל.

cognac-VSOP
cognac-VSOP

Cognac Godet VSOP

מומלץ בעולם הקוניאק כאחד השחקנים הנבחרים ברמת VSOP.

הקוניאק מורכב מבלנד קוניאקים, שהצעיר ביותר בן 8 שנים מיושן בחביות עץ אלון צרפתי. מורכב מזני הענבים Petite Champagne, Borderies and Fins Bois Cognac. קוניאק מיוחד זה זכה במדליית זהב בתחרות הבינלאומית Poznam בשנת 2000 ומדליית הזהב של Intervins בקנדה בשנת 1999.

עליית מדרגה בסולם ההנאות, איכותי ומשובח ביותר.

מחיר – 169 שקל.

Cognac Godet Gastronome

קוניאק VSOP Fine Champagne. מורכב מבלנד של קוניאקים שהצעיר מהם כבן 14 שנים וזכה במדליית ארד בתחרות יין בינלאומית בלונדון בשנת 2009.

ניחוחות וטעמים – האף: יבש ופרחוני עם רמזים של פירות יבשים, תבלינים ודבש.

חך: דבש, משמש מיובש, תבלינים, קינמון, אגוז ופלפל.

סיום: פרח כתום, נובע ג’ינג’ר.

מחיר – 360 שקל.

Cognac Godet XO Terre

Cognac Godet XO Terre
Cognac Godet XO Terre

גולת הכותרת של יקב גודה. קוניאק Extra Ordinaire הצעיר מבניהם בן 25 שנה, קוניאק למביני עניין. חזק מאוד ודומיננטי להפליא. מתאפיין באדוות, הערות וניל ושזיפים יבשים, ולבסוף סיומת גדולה למדי.

מחיר – 480 שקל.

Godet Antarctica

גודה אנטארקטיקה הוא חדשנות בקוניאק המסורתי. הרעיון החדשני נולד במסע של אדווארד גודה אל תוך מעמקי אנטרקטיקה בו נולד הרעיון לקוניאק שקוף.

הקוניאק מיוצר בחלקו מענבי אוני בלאנק, הנותן רעננות פירותית.

הקוניאק מיושן בחביות בני 100 שנה השומר על הארומות המרעננות של הספירט.

מאוזן מאוד עם טעמים מתובלים ופירותייים. בשל היישון בחביות קיימים אזכורים לקרמל, קמומיל, ומשמש מיובש.

מומלץ לשתות נקי על קרח או מעורבב בקוקטייל מרטיני.

מחיר –  240 שקל

כל הקוניאקים של GODET כשרים וכשרים לפסח.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*