Dream Chef משיקה את סדרת אוורסט – סירים מיציקת אלומיניום וציפוי דמוי אבן שיש

היתרון הגדול של הסדרה מתבטא בפיזור שווה של חום, בזכות המבנה בעל הדפנות הישרות של הסירים שגם מאפשרות יותר שטח בישול, ובישול מדויק ובריא שמצריך מעט מאוד שמן

סדרת אוורסט, צילום: דרים שף
סדרת אוורסט, צילום: דרים שף
קלחת יציקת שיש אוורסט, צילומים: דרים שף
צילומים: דרים שף

דרים שף Dream Chef משיקה את סדרת אוורסט (Averest) – סדרת סירים מעוצבים מיציקת אלומיניום וציפוי NON STICK דמוי אבן שיש, עם ידיות מבודדות חום, לבישול ללא שמן, מזון שלא נדבק, קל לניקוי ומתאים לאינדוקציה ולכל סוגי הכיריים. על פי היצרן, אפשר להכניס את הסירים לתנור עד חום בטמפרטורה גבוהה.

הסדרה כוללת:

* קלחת – קוטר של 18 ס”מ, נפח 1.9 ליטר. 178 שקל.

* סיר בקוטר 20 ס”מ ונפח של 2.9 ליטר, קוטר 22 ס”מ ונפח 3.8 ליטר, קוטר 24 ס”מ ונפח 5 ליטר, 26 ס”מ ונפח 7.6 ליטר, קוטר 28 ס”מ ונפח 9.4 ליטר. 190-318 שקל.

* סוטאז’ ענקית – קוטר 30/34 ס”מ. 268-320 שקל.

* מחבתות בגדלים שונים הנעים מ-20 ס”מ עד 32 ס”מ. 118-252 שקל.

* סיר מלבני רוסביף, עמוק במיוחד עם נפח 5.3 ליטר סיר ומכסה זכוכית חזק במיוחד.  250 שקל.

הסדרה מיוצרת מיציקת אלומיניום דמוי אבן שיש. התחתית עבה במיוחד, 4 מ”מ, למניעת שריפתה. הידיות מבודדות עם ציפוי סיליקון מובנה, עמיד בפני שריטות ועמידה בחום גבוה.

היתרון הגדול של הסדרה מתבטא בפיזור שווה של חום, בזכות המבנה בעל הדפנות הישרות של הסירים שגם מאפשרות יותר שטח בישול, בישול מדויק, יעיל, איכותי ומצריך מעט מאוד שמן, אם בכלל. גם אם תשאירו את כלי הבישול של דרים שף ללא שמן לפרק זמן, הציפוי הפנימי לא ישחיר ולא יתקלף.

מכסי הסירים מותאמים גם למחבתות, על מנת לאפשר התמודדות עם בעיית האכסון. כמו כן, אפשר לסדר את הכלים באופן מותאם, סיר בתוך סיר, מחבת בתוך מחבת ובלי מכסים כפולים ומיותרים בסביבה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*