ARCA משיק תפריט קיץ ובר עדכני לעונת האירועים

אולם האירועים מציע מנות עשירות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם, תפריטים טבעונים וצמחוניים, ללא גלוטן ולחובבי בשר מושבעים ובר מיקסולוגיה חדש

אולם הארועים ארקה, צילום אבנר צרפתי
אולם הארועים ארקה, צילום אבנר צרפתי

ARCA, אולם אירועים על חוף ימה של תל אביב משיק תפריט קיץ חדש ובר עדכני. המקום מציע מנות עשירות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם, תפריטים טבעונים, צמחוניים, ללא גלוטן ולחובבי בשר מושבעים. דרור כהן “מנכ”ל ה ARCA מציין בהקשר לכך: “כיום התפריט באירועים מורכב מקולינריה איכותית ומגוונת, ובהתאמה אישית לכל לקוח ולאורחיו”.

אולם האירועים ארקה ARCA בנמל תל אביב, צילום: אבנר צרפתי
לחוף ימה של תל אביב, צילום: אבנר צרפתי

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]עוד משיקה ה ARCA בר מיקסולוגיה חדש מסוגו בעולם האירועים, בראשותו של המיקסולוג – “בן שרידן”. כהן: “בר המיקסולוגיה הייחודי בארקה משלב קוקטיילים חדשים ומעניינים הנעשים לעיני הקהל, בשילוב פירות, ירקות ומוצרים טריים בליווי סירופים ייחודים. השילוב של הקוקטיילים לצד אוכל מותאם ואיכותי מוביל לאירוע ייחוד ומושל . כיום ההתייחסות לבר היא בדיוק כמו לאוכל המוקפד המוגש באירועים. מיקסולגים ותיקים לצד שפים ידועים”.

אולם האירועים ארקה נמצא בקו ראשון לים, בנמל תל אביב. במתחם קיימים שני מוקדים: אזור הדק ואזור המרפסות. הדק משמש כפינת לאונג’ רחבת-ידיים ובה פינות קפה נעימות וקוקטיילים אקזוטיים. המוזיקה הנעימה שמתנגנת ברקע משתלבת בהרמוניה עם רחש הגלים הנעים.

במרפסות האורחים יוכלו ליהנות מבר אלכוהול עשיר ומאווירה צעירה ותוססת, על רקע שקיעה שצובעת את השמיים בצבעי קוקטייל מרהיבים. המוזיקה מעניקה למקום את האווירה הקסומה, שאופיינית לקצב החיים התל-אביבי, ומכינה את האורחים לקראת השלב שבו ירקדו עד לשעות הקטנות של הלילה.

ארקה מצוידת ב”מתחם חכם”. אפשר להתאים את החלל בהתאם לסוג האירוע וכמות  האורחים, וזאת בזכות האלמנטים המודולריים והניידים, שמאפשרים לשנות את אופי החלל בהתאם לצרכים הייחודיים. [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

ארקה

יורדי הסירה 1 תל אביב

טל’: 072-3925776

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*