תות תעשיות מזון קיבלה תו תקן GMP ליצור מוצרי מזון ללא גלוטן

מפעל המזון מייצר מותגי בית כמו סדרת הום מייד, פופ אייס-שלוקים וכן דברי מתיקה עבור מותגים פרטיים מקומיים כמו רמי לוי, שופרסל, ליימן שליסל ומייצא לחו"ל

ח"כ מירב בן ארי עם מנכ"ל מפעלי תות מוטי גולדשטיין, צילום: ארז בן
ח"כ מירב בן ארי עם מנכ"ל מפעלי תות מוטי גולדשטיין, צילום: ארז בן

חברת תות תעשיות מזון ממגדל העמק קיבלה את תו התקן הנכסף: GMP המאפשר לה לייצר מוצרים ללא גלוטן. לתות מפעל מזון חדשני למתוקים המייצר מותגי בית כמו סדרת  הום מייד, פופ אייס-שלוקים וכן דברי מתיקה עבור מותגים פרטיים מקומיים כמו רמי לוי, שופרסל, ליימן שליסל  ומייצא לחו”ל, לאירופה, אוסטרליה וארה”ב, להן הוא משווק את  מוצר המרשמלו.

המפעל, שמשלים בימים מהלך מהפך אסטרטגי משמעותי במטרה להפוך את מוצריו לבריאים וייחודים יותר, השקיע הון רב בשדרוג התשתיות. הוא ייעזר בתקן למימוש האסטרטגיה העסקית החדשה.

מנכ״ל החברה מוטי גולדשטיין: “קבלת תו התקן GMP היא נדבך חשוב ביותר עבור החברה ויעזור לנו לממש את המטרות האסטרטגיה החדשה והמאתגרת. בעלי החברה השקיעו ממון רב בשיפור התשתיות, בקווים חדשים, באוטומציה ובאיכות, וקבלת התקן בזמן זה היא הישג ייחודי וחסר תקדים עבורם ועבורנו. אני מודה מקרב לב לחברת הכנסת מירב בן ארי וצוותה אשר התגייסה, ליוותה ודחפה אותנו בכל התהליך, הופתענו מההתעניינות והאסרטיביות שהופגנו על ידה. תודה גם למשרד הבריאות אשר נרתם והבין את החשיבות הגדולה לעתיד החברה”.

מפעל תות
מפעל תות

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*