שמרית תשלים חוסרי נטורינה שנוצרו בשוק

בעקבות פניות ופרסומים ברשתות החברתיות, מודיעה שמרית כי החוסרים שנוצרו ברשתות טופלו. נטורינה היא תחליף מרגרינה על בסיס קוקוס או שמן זית

מיני סופגניות אפויות עם נטורינה. צילום: אמיר מנחם
מיני סופגניות אפויות עם נטורינה. צילום: אמיר מנחם

שמרית, חברת מוצרי האפייה, הודיעה בראשת השבוע כי השלימה חוסרים של מוצרי נטורינה, שנוצרו בשוק באופן נקודתי. בעקבות פניית צרכנים למוקד השירות של החברה וכן באמצעות הרשתות החברתיות, הודיעה החברה כי תמשיך לשווק באופן עקבי ושוטף את מוצרי הנטורינה בשוק.

מוצרי נטורינה הם תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. לסדרה יתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס, אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק. היא מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

נטורינה - תחליף מרגרינה עם שמן קוקוס של שמרית. צילום: טופ טאץ
נטורינה – תחליף מרגרינה עם שמן קוקוס של שמרית. צילום: טופ טאץ

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת על שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות תכולה גבוהה של חומצות שומן המחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

לדברי יעלה קרויטורו, מנהלת השיווק של שמרית, החוסרים שנוצרו בשוק מקורם בחוסר בחומרי גלם שנוצר לאחר תקופת החגים: “אנו שמחים על הצלחתה של הנטורינה, שמאז הושקה צמח נתח השוק של שמרית בקטגוריה לכ-15%. הצרכן הישראלי מגלה את יתרונות המוצר ובוחר בו על פני שימוש בחמאה או מרגרינה”. להערכתה, בשנת 2019 תמשיך שמרית את צמיחתה בתחום זה.

מחיר:כ-7 שקל לאריזת 200 גרם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*