שמים את המשפחה על שולחן החג

תירוש כרמל המקורי יוצא לקראת ראש השנה עם מתנת חג - תווית אישית והקדשה עם תמונה לבחירה

תירוש עם תווית אישית
תווית אישית בהזמנה על בקבוק התירוש

לקראת חגי תשרי תירוש כרמל המקורי, המיוצר מ-100% ענבים, “היין של הילדים” המלווה חלק מאתנו עד הבגרות כמיץ ענבים טבעי, יוצא עם מתנת חג ייחודית לראש השנה: תירוש כרמל מקורי בהזמנה אישית עם תווית אישית של תמונת האהובים עלינו והקדשה אישית. זאת, בהמשך לטרנד הפרסונליזציה בשיווק, שהפך בשנים האחרונות למאוד מדויק באמצעות היכולת הטכנולוגית להתאים את המסר השיווקי להעדפות האישיות של הלקוחות. הפעילות תואמת את מותג יקבי כרמל  “לחיי רגעים של שמחה משותפים” תחת הסלוגן “100% ענבים, 100% שמחה”.

תירוש של יקבי כרמל. צילום אבי לוי
תירוש של יקבי כרמל. צילום אבי לוי

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל:  “לקראת חגי תשרי 2018 אנו שמחים להציע את תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג”

אפשר להזמין באתר ייעודי  שמפרסמת הרשת – בוחרים  תמונה, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש ולסיום בוחרים את אפשרות השילוח: דואר שליחים עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף. הפעילות תסתיים בסוף אוקטובר.

ביקב מציינים, כי התירוש הוא מיץ ענבים טהור, טבעי ומרענן המיוצר מענבים מכרמים בישראל. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של יקבי כרמל, שמצויים כל הזמן בפיקוח היקב. התירוש מיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

מחיר בקבוק עם תווית אישית דרך ממשק דיגיטלי בלבד – 19.90 שקל (באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח).

מחיר לתירוש ללא תווית ייחודית – 15.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*