שופרסל תעניק לכל לקוח שירכוש מוצרים בסכום של מעל 25 שקל, זיכוי אוטומטי של 5 שקלים

התביעה הוגשה בטענה להפרשי מחיר בין המחיר המוצג על המדף לבין מחיר המוצר בקופה * החברה טענה, כי לנוכח טיבו וטבעו של תהליך סימון המחירים בסניפים, קיימת הסתברות להתרחשותן של טעויות סימון מחירים

בית המשפט המחוזי בתל אביב
בית המשפט המחוזי בתל אביב

שופרסל תעניק לכל לקוח שירכוש מוצרים בסכום של מעל 25 שקל, זיכוי אוטומטי בסך של 5 שקלים.

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה בקשה לאישור הסדר פשרה בייצוגית שהוגשה בטענה, להפרשי מחיר בין המחיר המוצג על המדף לבין מחיר המוצר בקופה.

לטענת התובע דוד אנגור, ההפרשים באים לידי ביטוי גם במקרים של מבצעי הוזלה וכי לא בכל המקרים מקיימת המשיבה את תנאי המבצע. לדבריו, כאשר מובא לידיעת החברה שיש הפרשי מחיר כאמור, היא אינה מתקנת את הטעות.

בתשובתה טענה שופרסל, בין היתר, כי היא משקיעה מאמץ גדול ומשאבים רבים בסימון מדויק של המחירים בסניפיה, היכולים להגיע כדי עשרות אלפי מוצרים לסניף ועם זאת, לנוכח טיבו וטבעו של תהליך סימון המחירים בסניפים, קיימת הסתברות, נמוכה אך בלתי נמנעת לחלוטין, להתרחשותן של טעויות סימון של מחירים.

בין הצדדים הוסכם בפשרה כאמור, כי שופרסל תעניק לכל אחד מלקוחותיה שיבצע רכישה באחד מסניפיה בסכום העולה על 25 שקל, זיכוי בסך של 5 שקלים, מבלי שהדבר ידרוש מהלקוח כל פעולה אקטיבית ועד לסכום מצטבר של כ-4.5 מיליון שקל, אז ייפסק מתן הפיצוי.

כמו כן, שופרסל תציב בעמדות השירות, שילוט המיידע את הלקוחות על מתן הפיצוי כאמור.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*