רשתות האוכל המהיר מגיעות לחריש

רשת המרכזים המסחריים More centers מודיעה על הגעתן של שתי רשתות מזון מובילות למרכז המסחרי בעיר: מקדונלדס ועד העצם. רשתות אלו מצטרפות לשורת חברות שכבר חתמו על הסכמים במרכז בחריש, שצפוי להיפתח במרץ 2019

עד העצם אקספרס בקניון מור בחריש. צילום: נמרוד סונדרס
גם מסעדת עד העצם אקספרס תתמקם בקניון מור בחריש. צילום: נמרוד סונדרס

השבוע נחתם הסכם התקשרות בין קבוצת חנן מור לרשת המזון מקדונלדס להקמת סניף מורחב במרכז המסחרי MORE  בעיר חריש שנבנה בכניסה לעיר. הסניף המורחב ימוקם על שטח של כ-250 מ”ר והוא יכלול את מאפייני העיצוב החדישים ביותר של הרשת. במסגרת החתימה סוכם על הקמת סניף מורחב – אזור הסעדה רגיל וגם “מקדרייב”, שמאפשר ללקוחות שנמצאים בדרכים לרכוש ארוחות ללא יציאה מהרכב, הישר מחלון ההגשה.

בנוסף, חתמה הקבוצה חוזה עם מסעדת עד העצם אקספרס, להשכרת שטח  למסעדה של כ-150 מ”ר. מדובר ברשת מסעדות מזון מהיר ואיכותי ביותר בסגנון אמריקאי, המבוסס על תפריט מצומצם ביותר של המבורגר מבשר טרי, צ’יפס ושתייה עם אפשרות למילוי חוזר, כאשר הקונספט בא לידי ביטוי גם בכך שבשעות הערב המסעדה מקבלת אווירה של בר ומזמינה אליה קהל צעיר רב. בכך מצטרפות מקדונלדס ועד העצם למתחם המסעדות במרכז הקניות, הכולל את קפה גרג, גלידה גולדה, מסעדה איטלקית וסושייה.

היזמים מציינים, כי הכניסה של מקדונלדס ועד העצם לחריש מוכיחה כי מדובר בעיר בעלת פוטנציאל צרכני גבוה, במיוחד כאשר מדובר בעיר שעתידה לאכלס כ-100 אלף תושבים בחמש השנים הקרובות, על פי התכניות של משרד הבינוי והשיכון. חריש מוקמת כפרויקט לאומי והיא העיר הראשונה שקמה בישראל מאז הקמת מודיעין לפני עשרים שנה. קצב האכלוס של העיר יחד עם התפתחות התשתיות, הגברת קצב הבנייה, הקמת מוסדות חינוך לצד שטחי פנאי ומרכזי קניות מרכזיים, וכן, הקרבה למקומות תעסוקה מרכזיים, עשויים להצביע על כך שהעיר צפויה להוות אבן שואבת לתושבי האזור בעתיד, אך לא רק. עוד אומרים היזמים, כי “ניתן לומר שפתיחת מקדונלדס ועד העצם, במרכז שנמצא על כביש 6 בכניסה לעיר חריש, מסמלת ומדגישה את פוטנציאל ההצלחה הצרכני ליישוב, וגם את העובדה שזהו מרכז הקניות המשמעותי הראשון שייפתח בצמוד לכביש 6”.

MORE הוא הקניון הגדול של העיר חריש, הממוקם בכניסה אליה ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות. הוא צפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומהערים הסמוכות לה. הקניון צפוי להיפתח בחודש מרץ  2019, אז צפויים לאכלס את העיר כ-20,000 תושבים. המרכז נבנה מתוך מחשבה על  התכנון העתידי של חריש – כאשר שדרה מרכזית חוצה את העיר לכל אורכה. מיקומו של הקניון מאפשר מצד אחד קרבה משמעותית למרכזי השכונות,  ומצד שני נגישות לכניסה וליציאה מהעיר ובכך הוא מספק מענה קהילתי ותחבורתי כאחד. התפיסה של קבוצת חנן מור בהיבטי מסחר וקהילה בישוב: “שירותים ועסקים המותאמים לתושבים, המתעדכנים על פי הצרכים שלהם בשגרת היומיום וחדשנות טכנולוגית במרכז המסחרי כולו ובחנות עצמה – חווית הקמעונאות המסורתית עם נגיעות עתידיות”.

חנן מור, יו”ר קבוצת חנן מור: “כשהחלטנו להקים את המרכז המסחרי בחריש בכניסה לעיר, הבנו כי הוא הולך להיות אחד המרכזים העמוסים והטובים ביותר באזור הצפון. אנחנו נערכים לקראת פתיחתו ברבעון הראשון של שנת 2019 כאשר מדי שבוע יותר חברות ורשתות מביעות עניין להיות חלק מהבשורה לתושבי חריש והסביבה. אין ספק כי כניסתה של רשת מקדונלדס, הן באזור ההסעדה והן כמקדרייב, וכניסתה של רשת עד העצם למרכז, מוכיחה את מה שזיהנו כבר בתחילת הדרך ואני שמח לספק מענה תעסוקתי ופנאי לתושבים”.

מהקבוצה נמסר, כי שורה ארוכה של רשתות קמעונאיות כבר שכרו חנויות בקניון, בהן שופרסל דיל שצפויה להקים את אחת מחנויות הדגל שלה, קבוצת פוקס על שלל מותגיה (פוקס, ללין, אמריקן איגל, נייק, בילבונג ועוד), סופר פארם, דור אלון כתחנת הדלק הראשונה בחריש, Bגוד, סטימצקי, רשת KIWI בגדי ילדים ורשתות נוספות. בכך הופך המרכז לאזור קניות מגוון  שייתן מענה מלא לצורכי התושבים בתחומי האוכל, קניות, פנאי ולייף סטייל, תרבות ועוד. את העסקאות הנוכחיות, כמו גם הקודמות, מייצגות ומלוות מטעם קבוצת MORE חברת Retale בראשות עו”ד שירה שגב מור ועו”ד טל שניצר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*