רועי הראל, סמנכ”ל השיווק של יקב טפרברג, נבחר לאיש השיווק של חודש מאי

הבחירה של איגוד השיווק הישראלי היא על כך שהכפיל את מכירות החברה והביא את היקב להיות מספר 3 בישראל

רועי הראל, סמנכ"ל שיווק ביקב טפרברג, צילום: יח"צ
רועי הראל, סמנכ"ל שיווק ביקב טפרברג, צילום: יח"צ

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי הראל, סמנכ”ל השיווק של יקב טפרברג, לאיש השיווק של חודש מאי 2017, בזכות המהלך האסטרטגי שהכפיל את מכירות החברה והביא את היקב הוותיק להיות מספר 3 בישראל. להראל יותר מ-15 שנות ניסיון בענף השיווק.

שיקולי ועדת השיווק: “איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהלך הכולל שהוביל רועי הראל ביקב טפרברג, שהביא לזינוק מרשים בנתוני המכירות של החברה, לצד המדדים הנוספים. הפעולות של הראל והיקב, נעשו בשוק ריכוזי, תחרותי תוך הפגנת יצירתיות גבוהה וחדשנות בשוק עמוס רגולציה ועל כן יש לציין את הפעולות לשבח”.

לפני ארבע שנים החליטו בחברה לשנות כיוון אסטרטגי ולהציג מהלך נרחב שכלל: חזון חדש, בנייה והטמעה של פורטפוליו מוצרים חדש לגמרי, אסטרטגיית מיתוג חדשה, לצד סדרת מהלכים שיווקיים כגון: פעילות אי קומרס היוצרת חוויה צרכנית חדשה של עיצוב בקבוק יין  פרסונלי ויצירת הפרסומת החיה הראשונה בתיאטרון.

ביקב מציינים, כי בשל הקושי של היקב להתמודד עם השוק המאתגר, ולאחר ניתוח מעמיק של הענף והמתחרים, הוחלט ביקב לצאת למהלך המיצוב החדש. גיבוש האסטרטגיה נשען על ערכי המשפחה והמסורת של היקב, שתורגמו לשפה עיצובית חדשה ויצירה של חמש סדרות חדשות של יינות. בשנת 2016, כאשר הקרקע הייתה מוכנה לכך, הוחלט ביקב לצאת במספר מהלכים שיווקיים, בשוק שבו למרבית הצרכנים אין העדפה ברורה. בתקופת החגים, בה עולה צריכת היינות, יצאו בטפברבג בקמפיינים שיווקיים שהביאו לעלייה במדד ה-TOM ובערכים נוספים שהיקב רצה למצב עצמו בהם כמוביל שוק.

כך למשל, הם יצאו  במהלך חדשני של פרסומת חיה על במת התיאטרון, בהשתתפות גיא זו-ארץ, מהלך שהביא ליותר ממיליון חשיפות. מהלך נוסך היה של חיזוק ערכי המשפחה באמצעות יצירת בקבוקי יין אישיים בעיצוב אישי לפי בחירת הצרכנים – מהלך שהביא לביקוש ולשיח בתקופת החגים. כל אלה, אומרים ביקב, הביאו בסך הכל לזינוק של 86% במכירות היינות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*