קרן וייזמן מונתה לסמנכ”ל השיווק של Cibus Sodexo

בתפקידה החדש צפויה וייזמן להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה, בדגש על הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית עבור לקוחות הקצה והמסעדנים תוך שיפור חוויית השימוש והשיתוף עבור כלל המשתמשים

קרן וייזמן. צילום: יח"צ
קרן וייזמן, סמנכ"לית שיווק של סיבוס. צילום: יח"צ

קרן וייזמן מונתה לסמנכ”ל השיווק של חברת Cibus | Sodexo העוסקת בפתרונות ניהול הסעדה לחברות ולארגונים. במסגרת תפקידה תהיה וייזמן אחראית על תחום השיווק והחדשנות של החברה ותוביל את האסטרטגיה השיווקית שלה. וייזמן, בעלת ניסיון עשיר של יותר מ-15 שנה בתחום השיווק, מגיעה לחברה אחרי כהונה בתפקידי שיווק ודיגיטל בחברות פלאפון, בזק ולאומי קארד, בתפקידה האחרון ניהלה את תחום הדיגיטל ויחסי הציבור של לאומי קארד.

בתפקידה החדש צפויה וייזמן להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של חברת סיבוס, בדגש על הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית עבור לקוחות הקצה והמסעדנים תוך שיפור חוויית השימוש  והשיתוף עבור כלל המשתמשים.

Cibus | Sodexo מספקת כיום שירותי הסעדה לכ-2,500  חברות ו-330  אלף עובדים ביותר מ-5,000 מסעדות בפריסה ארצית. החברה היא חלק מתאגיד Sodexo העולמי שרכש את פעילות חברת Cibus בישראל לפני כחמש שנים, ומעסיק יותר מ-460 אלף עובדים ב-80 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום 75 מיליון לקוחות במגוון שירותים הכוללים שירותי הסעדה, ניהול, שירותים לרווחת העובד, אחזקה, ייעוץ ועוד.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*