קיץ תאילנדי בדנון

תלמידי בית הספר דנון מארחים את השפית לילך רווה לארוחת פופ-אפ בת שבע מנות, שחוגגת את המטבחים האזוריים המרתקים של תאילנד

מעדני תאילנד
מעדני תאילנד

 

השפית לילך רווה. צילומים: יח"צ
השפית לילך רווה. צילומים: יח”צ

לאחרונה הצטרפה השפית לילך רווה לסגל המרצים בית הספר דנון למקצועות הקולינריה. כדי לחגוג את המאורע, יארחו הסטודנטים במגמת בישול את השפית במסעדת הסקול יארד שבקמפוס בית הספר לארוחה תאילנדית, שתתקיים ב-5-6 בספטמבר השנה ותחגוג את עושר המטבחים התאיים.

סקול יארד היא מסעדת התלמידים של דנון, המעניקה לסטודנטים את הטעימה הראשונה שלהם מעולם המסעדנות. במסגרת שיתוף הפעולה עם סטיבן לובל וחברת LTD. התלמידים מפעילים את המסעדה בארוחות פופ-אפ פתוחות לקהל, ומתנסים בסרוויס אמיתי, חי, כבר במהלך הלימודים.

הפעם ה הולכים על העושר של המטבחים התאילנדיים, כפי שהוא משתקף בעבודתה של לילך רווה – אחת השפיות הצעירות המוערכות בישראל. במהלך הקריירה שלה כיהנה רווה כסו-שף במסעדת כתית של מאיר אדוני, וגם פיקדה על מטבח משלה במסעדת אסיה ביפו. בין לבין בילתה זמן ממושך בדרום מזרח אסיה, והתמחתה במסעדות מכוכבות בבנגקוק, כמו מסעדת נאם של השף דיוויד תומפסון, ומסעדת בו-לאן של צמד השפים בו סונגוויסבה ודילן ג’ונס. גם היום מקפידה רווה לנסוע לדרום מזרח אסיה לעיתים תכופות כדי ללמוד, להתעדכן ולקבל השראה.

כל המנות בארוחה הן פרי יצירתה, ומבוססות על זיכרונות אישיים וטעמים שאספה בהתמחויותיה ובמסעותיה בתאילנד.

מתאילנד באהבה
מתאילנד באהבה

מה בתפריט? שלושה סוגים של כיסנים ומגולגלים; קארי דגים מדרום תאילנד; מחבת של מולים בריבת צ’ילי ובזיל תאילנדי; סלט עשבים (יאם) עם שרימפס וחזיר קריספי; ולסיום מרק קוקוס וליצ’י עם אטריות פנדן תוצרת בית.

מה שותים? ויסקי סודה או בירה תאילנדית.


הארוחה נערכת בשני סבבים בשעות 19:00, 21:30.

מחיר הארוחה (כולל שתייה): 240 שקל.

הארוחה אינה כשרה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*