קולינריה לתיירים הסינים במלון מצודת דוד ובמלון ממילא בירושלים

התיירות העסקית והפרטית מסין במגמת עלייה ובמלונות כבר נערכו התאמות ועדכונים לכבוד התיירים הסינים. בין המנות ניתן למצוא ביצה עשויה בסויה ללא נתרן ותבלינים ארומטיים, נודלס שומשום חריף, ירקות ירוקים מוקפצים בשום פריך, סלט אצות עם סויה, צ'ילי ולימון, מרק אורז עם תוספות ועוד

הפינה הסינית בארוחת הבוקר של מלון ממילא. צילום: אסף רותם
הפינה הסינית בארוחת הבוקר של מלון ממילא. צילום: אסף רותם

במלון מצודת דוד ובמלון ממילא בירושלים רוצים שהתייר הסיני ירגיש בנוח עד כמה שאפשר ולכן התחדשו ארוחות הבוקר עם פינות סיניות של מאכלי בוקר האהובים על התייר הסיני. בין המנות ניתן למצוא ביצה עשויה בסויה ללא נתרן ותבלינים ארומטיים, נודלס שומשום חריף, ירקות ירוקים מוקפצים בשום פריך, מרק אורז לבן ומגוון רטבים אסיאתים.

במלון מצודת דוד נפתחת פינת ארוחת הבוקר הסינית כאשר יש הזמנות של תיירים סינים. השף אבי תורג’מן: “אני שמח להתאים את עצמי לתיירים ממחוזות חדשים. ארוחת הבוקר הסינית מוגשת לצד שפע דלפקי הבופה העשיר שלנו במצודת דוד והיא רק חלק מהמגוון הקולינרי אותו אנו יוצרים לאירועים, כנסים ואירוח של תיירים מסין”.

חלק מהפינה הסינית של מצודת דוד. צילום: שלי ברדוגו
חלק מהפינה הסינית של מצודת דוד. צילום: שלי ברדוגו

במלון ממילא מציג השף קובי בכר גם הוא עמדה במסגרת ארוחת הבוקר האולטרה מפנקת של המלון המיועדת לתיירים הסינים, הכוללת מאכלים כמו מגוון ירקות מאודים כמו בוקצ’וי, אספרגוס, זוקיני, ברוקולי, שעועית ועוד, סלט אצות עם סויה צ’ילי ולימון, נודלס מוקפץ, ירקות מוקפצים, מרק אורז עם תוספות כמו אורז מטוגן ומחית צ’ילי טרי, ביצים חומות בסויה ותבלינים ועוד.

בנוסף לפינה הסינית בארוחת הבוקר יוכל התייר הסיני במלון ממילא לקבל גם מתפריט רום סרוויס ייעודי, הכולל מנות כמו דג סצ’ואן, אורז מטוגן, מרק וירקות מוקפצים וכדומה.

השף קובי בכר : “כל אתגר קולינרי שבעקבותיו מגיעים תיירים איכותיים ורבים לישראל הוא ברכה. הפינה הסינית בארוחת הבוקר היא רק חלק מהמכוונות שלנו לתיירות מסין. ההיערכות הקולינארית והמלונאית שלנו בנושא רחבה מזו ורק מתפתחת”.

מגוון ירקות ורטבים. הפינה הסינית בארוחת הבוקר של מלון ממילא צילום: אסף רותם
מגוון ירקות מאודים ורטבים. הפינה הסינית בארוחת הבוקר של מלון ממילא צילום: אסף רותם

מלון מצודת דוד, רחוב המלך דוד 7, ירושלים

טלפון 02-6211111

מלון ממילא, רחוב שלמה המלך 11 , ירושלים

טלפון  02-5482222

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*