צו פירוק זמני לחברת דגת הים לבקשת החברה

בית המשפט מינה מינה את עורכת הדין ליעד יוסף מחיפה לתפקיד המפרקת הזמנית של החברה. החברה נתקלה בקשיים בפעילותה השוטפת עקב אי חידוש רישיון היצרן שלה על ידי משרד הבריאות

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא צו פירוק זמני לחברת דגת הים ומינה את עורכת הדין ליעד יוסף מחיפה לתפקיד המפרקת הזמנית של החברה. הבקשה הוגשה על ידי החברה עצמה לפני כ-4 שבועות. החברה עסקה בייצור מוצרי דגים לאכילה בירושלים באמצעות עיבוד, עישון, כבישה ובאריזה ובשיווק של מוצריה.

על פי בקשת הפירוק’ החברה נתקלה בקשיים בפעילותה השוטפת עקב אי חידוש רישיון היצרן שלה על ידי משרד הבריאות בטענה לליקויים ומחדלים שונים. בעלי המניות’ נאמר בבקשה’ ניסו להחיות את החברה על ידי הכנסת שותף שיזרים הון לצורך תשלום הוצאות שוטפות וקבלת רישיון יצרן, אך ללא הועיל. בנסיבות אלו נקלעה החברה לקשיים כלכליים ונאלצה להפסיק באחת את פעילותה. על פי הבקשה, חובותיה של החברה נאמדים בכ-1.2 מיליון שקל לא כולל משכורות עובדים, הפרשות סוציאליות והלוואות בעלים.

השופט אביגדור דורות ציין בהחלטתו, כי בנסיבות העניין יש צורך במינוי מפרק זמני לחברה לשם תפיסת הציוד והמלאי שנותר במפעל החברה בגבעת שאול בירושלים ומכירתו בהקדם האפשרי.

את תגובת החברה לא ניתן היה להשיג.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*