פסטות טורקיות ולחמניות מדברות בתערוכת ישראפוד בתל אביב

בין החברות מחו"ל שיציגו בישראפוד השנה תתייצב שורה ארוכה של חברות מזון מטורקיה, שיחשפו את המוצרים העתידיים להיות משווקים בישראל. החברות הישראליות יציגו בין השאר מוצרי מאפה קפואים מחיטה מלאה וכוסמין, סדרת מונבטים - 15 סוגי לחמים ללא גלוטן, סדרת קרמים לשילוב במאפים ובקינוחים, מוצרים מיובאים בתחום הפירות המסוכרים והמרמלדות ועוד

לחמניות מדברות של מאפיית ברמן
לחמניות מדברות של מאפיית ברמן

בין החברות מחו”ל אשר יוצגו בתערוכת ישראפוד השנה תתייצב שורה ארוכה של חברות מזון מטורקיה, אשר יציגו במקום את המוצרים העתידיים להיות משווקים בישראל: פסטות טורקיות, ג’זרייה – קינוח טורקי מסורתי המבוסס על גזר מגורד, קוקוס קלוי, פיסטוקים, שלגאם – משקה מיץ לפת חריף וטוב, קפה טורקי אוריגינל, רחת לוקום מסורתי, כנאפה משובחת, פירות יבשים, אגוזים, דגים מעושנים, אורז, קמח, שימורים, תבלינים שמן זית ועוד.

החברות הטורקיות:

ESME KONSERVE – החברה נוסדה בשנת 2006 ויש לה מותג משלה Sirena. החברה מייצרת גם תחת מותגים אחרים. המוצרים העיקריים שלהם: עלי גפן ממולאים (דולמה), שימורי שעועית (אדום, לבן וענק), שימורי ירקות (פלפל ממולא, חצילים ממולאים …), עלי גפן, פלפלי לומברדי, עגבניות ורסק פלפלים. החברה מייצאת גם תאנים מיובשות ומשמשים.

BASHAN AGRICULTURE: החברה מייצרת בשני המפעלים שלהם 700 טונות של תוצרת ביום. המוצרים הם טבעיים במיוחד ומגיעים מהאיכר למפעל ללא מגע ידיים. לחברה מחלקת מכס במשרדיהם על מנת להקל על תהליך הייצוא. יש להם מוצרים כשרים. המוצרים העיקריים שלהם הם: אורז, בורגול, עדשים, שעועית, חומוס, פופקורן, אפונה, חיטה. לאתר החברה.

הביתן הטורקי בתערוכה, צילומים: סיון פרג'
הביתן הטורקי בתערוכה, צילומים: סיון פרג’

DURUM FOODS: החברה הוקמה בתוך קבוצת ארבל, והיא אחת היצרניות המובילות בתעשיות הפסטה והסולת בטורקיה. כל הפסטות מיוצרות מחיטת דורום מובחרת, איכותית ו -100% קשה. הם מייצאים ל-80 מדינות. יש להם 11 סוגים של פסטה ממקרוני עד ריגטה פנה, ומספגטי ועד לפוסילי. לאתר החברה.

TAT MEMISOGLU: החברה נוסדה בשנת 1977 במרסין. לחברה שטח ייצור בגודל 45,000 מטר מרובע. הם מייצרים 700 טונות ביום. יש להם 3 מותגים: TAT, Veyss, VeyTat המוצרים העיקריים שלהם הם: אורז, בורגול, עדשים, שעועית, חומוס, פופקורן, אפונה, חיטה ותירס. הם מייצאים ל-45 מדינות. החברה זכתה בפרס “מותג הזהב” בשנת 2007. לאתר החברה.

Kozlu FOOD & PRODUCTION: קוזלו החלה בייצור קמח ב -1998 עם 18 טון ליום. היום קוזלו מייצרת מזון לבעלי חיים, ביצים וקמח, הייצור היום עומד על 2000 טונות של תוצרת ביום. דף נחיתה.

Aegean Aqua and Animal Exporters’ Associations: אגודת היצואנים האגאי (EIB) נוסדה בשנת 1939 באיזמיר, הכוללת 12 מגזרים בתחומי: מוצרי מים ובעלי חיים; פירות מיובשים; זית ושמן זית; דגנים, מוצרי יער ומוצרי עץ; פירות וירקות טריים; טַבָּק; טקסטיל וחומרי גלם; הלבשה; עור ומוצרי עור; מינרלים; מתכות ברזליות ולא ברזליות.

אגודות היצואנים האגאי פועלות להרחבת מגוון מוצרי היצוא וכן מציאת שווקים חדשים למוצרים הנוכחיים. לשם כך הם מממנים משלחות של מצגים בכנסים בינלאומיים, מארגנים משלחות מסחריות ומקימים ומפתחות קשרים עם ארגונים בינלאומיים.

DURU BOULGOUR: המטה של החברה ממוקם בקרמן, טורקיה. החברה מייצרת מאז 1935. המוצרים העיקריים הם: בורגול גס ובורגול גס עם אטריות, בורגול מלא, בורגול דק וכהה. החברה גם מייצרת שעועית אדומה, קינואה אדומה, קינואה לבנה, מרווה היספאנית, עדשים ירוקות, עדשים אדומות עגולות, עדשים אדומות מפוצלות, עדשים צהובות, שעועית לבנה, חומוס, כוסמת, פופקורן וסוגי אורז. כל המוצרים כשרים. פרסומת החברה.  לאתר החברה.

PENTA SEA FOOD: פנטה מאכלי ים הוקם בשנת 2011 בשילוב הטכנולוגיה העדכנית ועם הידע שלהם  בתעשייה.יש להם קיבולת של 2600 טון / שנה בכלובים בסך הכל שני מתקנים בטורקיה.במתקן יש לחברה שטח סגור של 3.000 מטר מרובע ו 3 מחסנים ב בקירור של 18 מעולת מתחת לאפס, 2 מחסנים בהקפאה של מינוס 40 מעלות ו 2 מחסנים בטמפרטורה מבוקרת של 0-4 מעלות  עבור המוצרים המגוונים. המוצרים העיקריים הם: דגי בס , דניס הים, טרוטה, וסנדר. לאתר החברה.

SASU: החברה מתמחה בייצור וייצוא של שימורי טונה. בשנת 2013, החברה פיתחה טונה בטעמים (מתובלת). עם מוצר זה, הם החלו לייצא ל-17 מדינות בתוך שנה. לחברה יש נציגות בישראל. המוצרים העיקריים הם: שימורי טונה, טונה משומר חריף, טונה שימורי חריף. לאתר החברה.

AEGEAN OLIVE AND OLIVE OIL EXPORTERS’ ASSOCIATIONS: אגודת היצואנים האגאית (EIB) נוסדה בשנת 1939 באיזמיר, הכוללת 12 מגזרים בתחומים: מוצרי מים ובעלי חיים; פירות מיובשים; זית ושמן זית; דגנים, מוצרי יער ומוצרי עץ; פירות וירקות טריים; טַבָּק; טקסטיל וחומרי גלם; הלבשה; עור ומוצרי עור; מינרלים; מתכות ברזליות ולא ברזליות.

אגודת היצואנים האגאית פועלת להרחבת מגוון מוצרי היצוא וכן מציאת שווקים חדשים למוצרים הנוכחיים. לשם כך היא מממנת משלחות של מצגים בכנסים בינלאומיים, מארגנת משלחות מסחריות ומקימה ומפתחת קשרים עם ארגונים בינלאומיים.

Mediterranean Aqua and Animal Products Exporters Association: אגודת היצואנים של הים התיכון החלה את פעילותה ב -1940 עם שלוש אגודות יצואנים, כיום, 8 אגודות יצואנים שונות נאספות תחת הגג של AKIB. המטרה של AKIB היא להרחיב את המגוון של מוצרי היצוא, כמו גם מציאת שווקים חדשים עבור המוצרים הנוכחים. לשם כך הם מממנים משלחות  בכנסים בינלאומיים, מארגנים משלחות מסחריות ומקימים ומפתחים קשרים עם ארגונים בינלאומיים.

ARMADA FOODS: ההיסטוריה של החברה  מתחילה בשנת  1914.לחברה מתקן תבואה וגרגירים. המפעל יושב על שטח 40 אלף מטר מרובע ויש לו 26 אלף  מטר מרובע של שטח אחסון אופקי, ו-5 ממגורים אנכיים, עם קיבולת אחסון של 33 אלף טונות. למתקן יש יכולת אריזה של 400 אלף יחידות ליום. המוצרים העיקריים הם: עדשים אדומות, חומוס, עדשים צהובות, עדשים ירוקות, עדשים אדומות, שעועית, בורגול, אורז, חיטה, שומשום ופופקורן.

NARIN BYS: החברה הוקמה תחת המטרייה של Mahhmet Narin ייבוא-ייצוא בשנת 1957 וב-2001 הפכה להיות מובילה עולמית בשרשרת האספקה של מוצרים חקלאיים ומוצרי מזון. הם מחזיקים בחברות בטורקיה ובעיראק.

המוצרים העיקריים הם: טחינה, שומשום, פירות יבשים, אגוזים, אגוז דבש, תבלינים, מיץ לימון, מיץ רימון. לאתר החברה.

AEGEAN DRIED FRUITS EXPORTERS ASSOCIATIONS: אגודת היצואנים האגאית (EIB) נוסדה בשנת 1939 באיזמיר, הכוללת 12 מגזרים בתחומים: מוצרי מים ובעלי חיים; פירות מיובשים; זית ושמן זית; דגנים, מוצרי יער ומוצרי עץ; פירות וירקות טריים; טַבָּק; טקסטיל וחומרי גלם; הלבשה; עור ומוצרי עור; מינרלים; מתכות ברזליות ולא ברזליות.

מוצרים חדשים של חברות ישראליות:

סופגניות מקמח מלא – חברת מ.ש רובינפלד – החברה, שעיסוקה בתחום האפייה הבריאה, מציגה ליין מוצרי מאפה קפואים מחיטה מלאה וכוסמין. המאפים מוכנים לאפייה. רק להפשיר, להתפיח ולאפות. ליין המוצרים כולל: חלות, לחמניות רגילות ומתוקות, פיתות ולקראת חנוכה, סופגניות מוכנות לטיגון, מחיטה מלאה וכוסמין. רק להפשיר, להתפיח, לזרוק לשמן ולהנות מסופגניה טרייה  וטעימה שסופגת הרבה פחות שמן.

סופגניות מקמח מלא במגוון טעמים של חברת רובינפלד
סופגניות מקמח מלא במגוון טעמים של חברת רובינפלד

דה לה קרם Premium Cream של ענבי ציון (חברה בת של תנובה) – סדרה חדשה של קרמים על בסיס שומן המיוצרת בטכנולוגיה חדשנית ומתאימה לשילוב בקינוחים, מאפים וגלידות.

לחמי מונבטים – סטארט אפ ישראלי – מדובר בסדרה חדשנית של לחמים העשויה משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. כל חומרי הגלם אורגניים ומונבטים. הסדרה כוללת מגוון של 15 טעמים. לחמי מונבטים אינם מכילים גלוטן, אורגניים וטבעוניים. המוצרים משווקים קפואים (רק להכניס לטוסטר).

לחמניות מדברות” של מאפיות ברמן – קבוצת מאפיות ברמן, המובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם, מציגה פיתוח טכנולוגי נוסף, לראשונה בישראל: “לחמניות מדברות” –  לחמניות ברמן אקטיב במגוון כיתובים ואיורים. הלחמניות המדברות יהוו פיתרון להורים השואפים לתת לילדיהם כריך מזין לשעות הלימודים יחד עם חווית אכילה מהנה. בין הכיתובים ניתן למצוא איחולים כגון: “בהצלחה בלימודים”, “שנה מוצלחת”, “♥ אותך” ועוד.

האיורים מתכתבים עם עולם האימוג’י ומציגים כלי כתיבה, סרגל, אוטובוס, תרגילי חשבון ועוד. במהלך השנה, מדי מספר חודשים, יושקו כיתובים ואיורים חדשים.

מאפית ברמן - לחמניות מדברות במגוון כיתובים ואיורים
מאפית ברמן – לחמניות מדברות במגוון כיתובים ואיורים

יקב תשבי (יבואי ולרונה): לראשונה יקב תשבי מייבא לארץ את מוצריה של חברת Cruzilles (קרוזיל), מותג פרימיום צרפתי ותיק המתמחה בייצור פירות וירקות מסוכרים טבעיים בלבד. בין מוצרי החברה בארץ: פרוסות ליים, פרוסות תפוז דם, רצועות יוזו, סלרי בר, פלפל אדום חריף, מחיות של תפוז ברגמוט ולימון, מיקס פירות לאפייה, מוצרי ערמונים שונים כגון CRÈME DE MARRONS CONFITS ו MARRONS GLACES, ג’לי פירות – PATES DE FRUITS במגוון טעמים ומרמלדות.

לדברי גולן תשבי, מבעלי יקב תשבי, המייבא לארץ את מוצרי החברה: “אנו מייבאים לארץ זה עשור את חברת השוקולד הצרפתי עילי – ולרונה, הנותנת מענה לשפים, קונדיטורים וחובבי אפייה בתחום השוקולד ליצירת מנות אחרונות ברמה הגבוה ביותר. לאחרונה זיהינו צורך בארץ במוצרי פרמיום גם בתחום הפירות המסוכרים והמרמלדות, שייתן מענה הולם לקהל המקצועי והרחב לשימוש בקינוחים, שילובם באוכל ואף כחטיף מתקתק. קרוזיל היא הטובה בעולם בתחום זה ומגוון מוצריה השונים משווקים לכל העולם”.

ButterflyCup – כוס נייר שנסגרת ללא צורך במכסה פלסטיק – ישנה מגמה עולמית הולכת וגוברת לשינוי בכוסות הנייר והמכסים שגורמים לנזק סביבתי עצום ברחבי העולם. ButterflyCup מביאה חידוש מרענן עם יתרונות לכל הגורמים בשרשרת הצריכה כולל לאיכות הסביבה. המוצר הוא פרי המצאתה של חברה אירית בשם Hanpak ובעלת שלושה פטנטים עולמיים. החברה פיתחה ושיפרה את הכוס במשך ארבע שנים ולפני שלשה חודשים המכונות התחילו לייצר ולספק כוסות למספר מדינות ברחבי העולם. לחברת Cup Concepts International, היושבת בהונג קונג ועם נציגות בישראל, זכויות שיווק ומכירה של מגוון המוצרים, כולל כוסות לשתייה חמה או קרה במגוון גדלים ובנוסף אריזות המתאימות למזון כגון פופקורן, צ’יפס, נודלס, נאגטס ועוד.

וריפון משיקה בישראל את קרבון8 – יחידת קופה קומפקטית ניידת משולבת עם מסוף תשלום, תומכת אפליקציות בשילוב מסוף לתשלום מאובטח בתקן EMV עם מדפסת מובנית. המכשיר החדש פרקטי ומשלב עמדת מכירה עם מסוף תשלום חכם בתקן EMV המאפשר הקלדת קוד אישי על גבי מסך מגע 5 אינץ’ אינטגרלי המשמש גם כצג לקוח אשר יפנה תכנים מותאמים, יאפשר הצגה וקבלת נתונים כגון פרטי העסקה ופותח אפשרויות תשלום מתקדמות לרבות דרך המובייל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*