עשבי תיבול בגידול מבוקר

דוח ניטור שאריות חומרי הדברה במזון לשנת 2016 קובע כי נמצאו חריגות בפירות ובירקות בהם בזיליקום ופטרוזיליה - דורות מציעה עשבי תיבול קפואים הנמצאים בבקרה מתהליך הגידול ועד להקפאה ולאריזה

מגוון מוצרי דורות (צילום: יח"צ)
מגוון מוצרי דורות (צילום: יח"צ)
בזיליקום דורות
בזיליקום דורות

דוח ניטור של שאריות חומרי הדברה במזון בישראל לשנת 2016, אשר מתפרסם בימים אלה, קובע כי בחלק מהפירות והירקות בישראל נמצאו שאריות הדברה שחורגות מהמותר. מהדוח עולה, כי עיקר החריגות נמצאו בקיווי, מנגולד, בזיליקום ופטרוזיליה. בכ-25% מהדגימות נמצאו חריגות בחומרי הדברה בבזיליקום ובכ-17% מדגימות הפטרוזיליה.

מחברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, נמסר כי החברה מעודדת צריכה של תיבול קפוא ומסבירה, כי במגשיות עשבי תיבול קפואות נעשה שימוש בחומרי גלם שגידולם והדברתם מפוקח על ידי אגרונום החברה. כמו כן, כל חומרי הגלם עוברים שטיפה ממוכנת מספר פעמים לפני קציצתם והקפאתם, דבר שמהווה יתרון מובהק נוסף לשימוש במוצרים אלה, בתוספת לקלות, לזמינות ולנוחות השימוש.

כוסברה דורות
כוסברה דורות

חברת דורות נחשבת כמי שחוללה מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. החברה משווקת מוצרי שום ותיבול מתוצרתה באריזות שעוצבו לאחרונה מחדש בהן שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג’ינג’ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ’ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי.

לדברי איילת שעבני, מנהלת השיווק של דורות, מוצרי התיבול הקפוא של דורות מיוצרים על פי תקנים בינלאומיים מחמירים. “עשבי התיבול של החברה נקטפים טריים, ישירות מהשדה, עשירים ברכיבים התזונתיים של כל צמח. העלים נשטפים היטב בתהליך הייצור, נקצצים טריים ומיד עוברים לאריזה והקפאה במגשיות, מה שמבטיח שמירה על האיכויות הגבוהות של הירק”.

פטרוזיליה דורות - מגשית טבליות (צילומים: יח"צ)
פטרוזיליה דורות – מגשית טבליות (צילומים: יח”צ)

2 Comments

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*