עינת שרוף תוביל את הקמפיין החדש של עוף טוב

בקמפיין, שנאמד ב-4 מיליון שקל, חושפת החברה את המוצר החדש בסדרה – שניצל בטאץ' מתובל, לצד ערכי המותג המוכרים של עוף טוב: מוצרים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים

עינת שרוף בקמפיין לעוף טוב. צילום: ליאור נורדמן
עינת שרוף בקמפיין לעוף טוב. צילום: ליאור נורדמן

קבוצת עוף טוב עולה בקמפיין חדש ורחב היקף במרכזו יעמוד הסלוגן: שמים את ה-FUN על השולחן. הקמפיין תומך באסטרטגיה של עוף טוב השמה במרכז את הטעם של מוצרי השניצל המוכנים לאכילה, “המביאים את הכיף והשמחה לצלחת, בכל ארוחה”. את הקמפיין שהיקפו נאמד ב-4 מיליון שקל, תוביל עינת שרוף שנבחרה לתפקיד בשל הערכים המזוהים איתה – שמחה, כיף, ישראליות ומשפחתיות.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, יקדם את מוצרי השניצל המוכנים של עוף טוב ויבליט את המוצר החדש בסדרה – שניצל בטאץ’ מתובל. עוד ידגיש הקמפיין את הערכים והיתרונות עליהם מבוססים מוצרי עוף טוב: מוצרים שעשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומ-100% רכיבים טבעיים. בקמפיין יבואו לידי ביטוי גם האריזות החדשות, הירוקות, שהשיקה החברה לאחרונה לכל מוצרי השניצל שלה.

הקמפיין יעלה  למשך שבועיים במעטפת רחבה הכוללת פריים טיים בטלוויזיה, שילוט חוצות בפריסה ארצית, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות, מהלך לידרים באינסטגרם ותקשור בנקודות המכירה.

עינת שרוף בקמפיין לעוף טוב. צילום: עמנואל קדוש
עינת שרוף בקמפיין לעוף טוב. צילום: עמנואל קדוש

קבוצת עוף טוב מייצרת עבור השוק הקמעונאי מוצרי עוף בכמה קטגוריות, בהן: שניצלים וקציצות קפואים מוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים ארוזים וגם  קפואים. השנה השיקה קבוצת עוף טוב מותג חדש, דג טוב, הכולל מוצרי דג קפואים מוכנים לאכילה.

באתר החברה ניתן לקבל מידע רחב על ההיסטוריה, תחומי הפעילות ומגוון המוצרים של החברה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*