עדנים משיקה את סדרת התה נטורלין

הסדרה כוללת חליטות פירות, חליטות של תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ותה אנגלי ארל גריי וצ'אי מאסאלה מסדרת התה השחור

סדרת נטורלין של עדנים. צילום יח"צ: נעמי שפירא
סדרת נטורלין של עדנים. צילום: נעמי שפירא

חברת עדנים משיקה את סדרת נטורלין (Naturalin), סדרת תה וחליטות אורגניות בטעמים חדשים וייחודיים המבוססת על האיורוודה. הסדרה כוללת חליטות פירות, חליטות של תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ותה אנגלי ארל גריי וצ’אי מאסאלה מסדרת התה השחור.

החליטות מתבססות על צמחי מרפא בהשראת שיטה זו, בשילובים ייחודיים של צמחי מרפא ותערובות הידועים כמסייעים לאיזון הגוף ובריאותו. בסדרה קיימים טעמים עשירים וארומתיים: חליטת טיליה ומנטה, חליטת לואיזה ופריחת תפוז, חליטת ליקוריץ ושינן, חליטת צ’אי מאסאלה רויבוס, תה ירוק עם אכינציאה, חליטת שומר ג’ינג’ר, חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב, חליטת קורנית עם אקליפטוס, חליטת לואיזה ולימונית, תה עם נענע. בכל אריזה 20 תיונים.

מעדנים נמסר, כי שיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי, תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון בקומפוסט טבעי. כתוצאה מכך המוצרים נקיים מחומרים אסורים ומרעלים.

חברת עדנים החלה את דרכה במושב בית לחם הגלילית. החברה מתמחה בפיתוח חליטות תה וצמחים ביו אורגניים. חומרי הגלם לחליטות מגיעים משדות בגליל ובבקעת הירדן, וכן ממגדלים אורגניים בעולם. לחברה תקן בינלאומי לבטיחות מזון וכן אישור אורגני של אגריאור וטוב השדה.

מחיר – 16.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*