סודקסו תסעיד 2,000 עובדים נוספים ביום

החברה חתמה לאחרונה על הסכם לניהול מערך ההסעדה בבניין הממשלתי ג'נרי, חברת חשמל ומטה חברת דלתא. סך כל העסקאות נאמד בכ-20 מיליון שקל

אודי בן שימול מנכ"ל סודקסו. צילום: טל שחר
אודי בן שימול מנכ"ל סודקסו. צילום: טל שחר

 

חברת Sodexo on site (סודקסו און סייט), המתמחה במתן שירותי אחזקה ושירותי הסעדה לארגונים, מוסדות ציבור ולחברות, מרחיבה בימים אלו את מערך ההסעדה שלה ותצרף יותר מ-2,000 סועדים נוספים מדי יום. החברה חתמה בימים אלה על הסכם לניהול מערך ההסעדה של שלוש חברות וארגונים מהמובילים במשק: בניין ג’נרי החדש בירושלים, שהנו אחד מבנייני הממשלה הגדולים והמרשימים ביותר בירושלים שנבנה בהשקעה של יותר מ-200 מיליון שקל, חברת חשמל בחדרה ומטה חברת דלתא בקיסריה. סך כל העסקאות נאמד בכ-20 מיליון שקל.

 

במסגרת ההסכמים שנחתמו, תנהל חברת Sodexo on site את מערך ההסעדה של החברות והארגונים האלה, לרבות הפעלה ותחזוקת המסעדות של העובדים, אשר יכללו עמדות של מאכלים בשריים וחלביים, עמדה של סלטים טריים ועמדת קינוחים וכל זאת תוך הקפדה יתרה על איכות חומרי הגלם.

 

אודי בן שימול, מנכ”ל סודקסו און סייט, מסר: “כחברה אשר שמה לה למטרה לספק שירותים שמטרתם לשפר את איכות החיים של עובדי לקוחותינו, אנו מברכים על כל שיתוף פעולה שמגשים מטרה זו. אני שמח כי מעתה גם עובדי הממשלה הנמצאים בבניין ג’נרי, עובדי חברת חשמל באורות רבין ועובדי מטה חברת דלתא, ייהנו ממגוון פתרונות ההסעדה שמציעה החברה, ויזכו ליהנות ממזון טרי ובריא מדי יום“.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*