סודקסו תנהל את מערך ההסעדה של סניפי בית החייל באזור גוש דן

החברה זכתה במכרז לניהול שירותי ההסעדה של שלושה סניפי בית החייל במחוז גוש דן, המספקים הסעדה מדי יום למאות חיילים בודדים, חיילים חסרי עורף משפחתי וחיילים המשרתים רחוק ממקום מגוריהם

טבחי סודקסו. צילום מסך - אתר החברה
טבחי סודקסו. צילום מסך - אתר החברה

חברת סודקסו (Sodexo on-site), המספקת בעיקר שירותי אחזקה עבור משרד הביטחון, מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם צה”ל ותנהל את מערך ההסעדה של שלושה מסניפי בית החייל של האגודה למען החייל במחוז גוש דן – בית החייל רמת גן, בית החייל קלימיאן ובית השיריון בתל אביב. בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים, תפעיל החברה את מתחם ההסעדה של סניפי בית החייל במחוז גוש דן, המספקים הסעדה מדי יום למאות חיילים בודדים, חיילים חסרי עורף משפחתי וחיילים המשרתים רחוק ממקום מגוריהם.

מתחם ההסעדה, אשר נפתח בשלושת הסניפים בתחילת השבוע, יכלול עמדות של מאכלים בשריים וחלביים, עמדה של סלטים טריים ועמדת קינוחים, תוך הקפדה יתרה על איכות חומרי הגלם.

אודי בן שימול, מנכ”ל Sodexo on-site: “אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם סניפי בית החייל, אשר עושים עבודת קודש מדי יום עבור חיילי צה”ל ונפלה בחלקנו הזכות לקחת חלק בפעילות זו. אני סמוך ובטוח כי שיתוף הפעולה עם בתי החייל יביאו לשדרוג מערך ההסעדה לטובת אלפי החיילים שייהנו ממזון טרי ובריא בכל יום”.

חברת Sodexo On Site, מפעילה שתי חטיבות בישראל. האחת מתמחה בשירותי אחזקת מערכות, מיזוג, חשמל ושירותי ניהול כלליים (Facility Management) וחטיבה המתמחה בשירותי הסעדה לארגונים, לעובדים במוסדות ציבור ולמפעלי תעשייה על כל הכרוך בכך: משלב תכנון התפריט, כולל בניית תפריט מותאם עם תזונאית החברה, דרך בישול במקום של אוכל טרי, ועד להגשה נעימה ושירות מוקפד לסועדים. זאת, כחלק מגישת החברה לאספקת שירותים משפרי איכות חיים (Quality of Life Services).

מהחברה נמסר, כי “החברה קשובה לצרכים המיוחדים של הארגונים השונים ומתאימה לכל לקוח סל שירותים המתאים במדויק לצרכיו. החברה מפעילה נהלי בטיחות מחמירים של טריות ואיכות. הבישול נעשה על ידי שפים מוסמכים ומוערכים, וכל התפריטים ושיטות העבודה נעשים תוך ייעוץ תזונתי  לשמירה על ערכי המזון. החברה עובדת עם מוסדות וארגונים מהגדולים במשק וביניהם: כנסת ישראל, משרד החוץ, משרד ראש הממשלה, הסוכנות היהודית, חברת מגדל, קבוצת אלביט, בי”ח אסותא אשדוד, רד בינת ועוד”.

החברה היא כחלק מתאגיד SODEXO העולמי המעסיק יותר מ-430 אלף עובדים ב-80 מדינות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*