סדנת טאפס עם השף הספרדי פאיו קרוז

השף ערך ערך סדנאות מעשיות בשף סנטר, מרכז ההדרכה הקולינרי של יוניליוור והשתתפו בהן כ-150 שפים וצוותי מטבח של מלונות מובילים, מסעדות, רשתות בתי קפה ומזון מהיר והסעדה מוסדית

השף פאיו קרוז. צילום: אריאל עפרון
השף פאיו קרוז ומנכ"ל יוניליוור פודסולושנס דורון זילברשטיין. צלם: אסף הרמל

היישר מספרד, הגיע השבוע לישראל השף פאיו קרוז (PEIO CRUZ) ל”שף סנטר”, מרכז ההדרכה הקולינארי של יוניליוור פודסולושנס בקרית שדה התעופה, על מנת לערוך סדנאות מעשיות בנושא טאפס ספרדי.

בסדנאות השתתפו כ-150 שפים וצוותי מטבח של מלונות מובילים, מסעדות, רשתות בתי קפה ומזון מהיר, והסעדה מוסדית.
שפים מכל הרשתות הגדולות (פתאל, ישרוטל, דן) לא פיספסו והתייצבו לאירוע ואליהם הצטרפו גם שפים של מסעדות, בתי קפה ומזון מהיר, אולמות אירועים וחברות קייטרינג (קבוצות קפה קפה ו-BBB).
השף סיפק השראה קולינרית למשתתפים והציג בפניהם מנות טאפס שונות שהן פתרון עשיר, טעים וצבעוני למנות פתיחה ונשנוש באירועים ובמסעדות.

דורון זילברשטיין, מנכ”ל יוניליוור פודסולושנס נכח בסדנאות ואמר: “אנו שמחים לארח פה בישראל במרכז שלנו את השף פאיו קרוז שהביא עימו את הניחוח והטעם הספרדי המיוחד למנת הטאפס, המתאימה לחך של הסועד הישראלי”. עוד הוסיף זילברשטיין, כי זו רק הסנונית הראשונה – “יוניליוור היא חברה בינלאומית מובילה וזה מאפשר לקיים סדנאות נוספות עם שפים מתרבויות ומטבחים שונים מהעולם”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*