נטורינה – תחליפי חמאה ומרגרינה עם שמן קוקוס ושמן זית לאפייה ובישול

שמרית משווקת ממרחים משמנים צמחיים המהווים תחליפים בעלי ערכים תזונתיים, ללא שומן מוקשה וללא חומרים משמרים

סדרת תחליפי מרגרינה - נטורינה. צילום: טופ טאץ'
סדרת תחליפי מרגרינה - נטורינה. צילום: טופ טאץ'

שמרית, חברת מוצרי האפייה, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס, אך ללא טעם הקוקוס. המוצרים במרקם חלק ומתאימים לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

לדברי יובל קמפ, מנכ”ל חברת שמרית, לאור הניסיון רב השנים של החברה בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים – “הסדרה החדשה מהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה וכן תחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות”.

מחיר: כ-7 שקלים לאריזת 200 גרם

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*