מיה משיקה את הסדרה הטבעית – פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל

סדרה מגוונת של מארזי פירות יבשים ללא גלוטן, סוכר או צבעי מאכל, בגדלים שונים, שעד כה ניתן היה להשיג בתפזורת. הסדרה כוללת בשלב זה אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים

הסדרה הטבעית של מיה. צילום: אבי לוי
הסדרה הטבעית של מיה. צילום: אבי לוי

מיה תעשיות מזון משיקה לקראת ט”ו בשבט קטגוריה חדשה ובריאה יותר בשוק הפירות היבשים בישראל: “הסדרה הטבעית“, אשר כוללת בפעם הראשונה על מדף רשתות השיווק, מארזי פירות יבשים ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל, בגדלים שונים המותאמים לצרכן הישראלי. כל מוצרי הסדרה הם ללא גלוטן – נארזים בסביבה חופשית מגלוטן.

סדרת “פירות יבשים ללא תוספת סוכר” כוללת בשלב זה ארבעה מוצרים חדשים: אננס מיובש, מנגו מיובש, קוקוס מיובש וחמוציות ברכז תפוחים. כל ארבעת המוצרים הם ללא תוספת סוכר וללא תוספת צבעי מאכל.

בחברה מציינים, כי בניגוד למוצרים הקיימים בשוק ומגיעים בתפזורת, ללא אבא ואמא, מוצרי מיה מגיעים באריזה סגורה השומרת על טריות ומונעת כניסת מזיקים ולא פחות חשוב, כוללת כתובת של היצרן – יש למי לפנות במידת הצורך. בנוסף,  מיה מרחיבה את שקיות האריזה של הסדרה ומציעה לצרכנים מגוון גדלים לקנייה: אריזות של פירות מיוחדים ב-200 גרם, אריזות של פירות ב-350 גרם, אריזות ללא סוכר ב-150 גרם.

אננס מיובש של מיה. צילומים: אבי לוי
אננס מיובש של מיה. צילומים: אבי לוי

מארזי הפירות היבשים החדשים מסייעים לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. עוד אומרים בחברה, כי מטרתה להנגיש לציבור הרחב ברשתות השיווק חומרי גלם שעד עתה היה ניתן להשיג אך ורק בתפזורת במקומות ספורים. לאחרונה, השלימה מיה את תהליך המיתוג לסדרה ואת פריסתה במדפי רשתות השיווק השונות וכעת מחזיקה החברה בסדרה הגדולה והמגוונת ביותר של פירות יבשים בישראל, סך הכול 29 מוצרים.

טל שגיא סמנכ”ל מכירות מיה תעשיות מזון: “מיה תעשיות מזון שמה לה כיעד מרכזי להנגיש לציבור מוצרים איכותיים במחיר שווה לכל נפש לשמירה על אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת. כך עשינו מהפך בקטגוריית הקטניות עם  סדרת הבריאות שלנו וכך אנו עושים כעת עם הסדרה הטבעית של הפירות היבשים. אנו מביאים בשורה אמיתית לצרכן. היום הוא יכול למצוא על המדף פירות יבשים ללא סוכר וצבעי מאכל, ארוזים, עם כתובת לפניות במידת הצורך ואין לו צורך ללכת ולחפש אותם בתפזורות ללא יצרן ידוע בשווקים”.

חמוציות של מיה
חמוציות ברכז תפוחים של מיה

ט”ו בשבט, ידוע כחגם של הפירות היבשים ובתקופה זו, חל גידול של 300% במכירת בשוק הפירות היבשים והפיצוחים מכל הסוגים, וכן גדל מאד מגוון הפירות היבשים המוצעים למכירה. עם זאת, בשנים האחרונות, בעיקר בשל עליית המודעות לאורח חיים בריא, גדל שוק הפירות היבשים והוא מגלגל על פי הערכות מעל 2 מיליארד שקל בשנה ובתקופת החג היקף המכירות גדל פי שלושה.  מיה היא בין המשווקות המובילות של בתחום זה בישראל.

הפירות היבשים מסדרת  פירות יבשים ללא תוספת סוכר עשירים בסיבים תזונתיים, כאשר שילובם עם מתיקות הפרי גורם לתחושת שובע לאורך זמן רב . על כן, הם מומלצים לאכילה כתחליף לממתק או כתחליף לסוכר במאכלים. פירות יבשים דלים בנתרן ועשירים מאוד באשלגן ובכך מסייעים במניעת יתר לחץ דם. הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, שמסייעים להקניית תחושת שובע. מלבד כמאכל בפני עצמו, ניתן להוסיף את הפירות היבשים לפשטידות, סלטים, בישולי עוף ואורז וכדומה.

מחיר – 15.90 שקל עד 18.90 שקל לאריזה של 150 גרם.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*