ליב יוצאת במבצע הנחות למוצרים ללא גלוטן

במסגרת המבצעים יימכרו לחמים ללא גלוטן של מותג שר (Schär) בהוזלה משמעותית – צמד לחמים ב- 18 שקל. הנחות גם למשקאות תחליפי חלב צמחיים של איזולה-ביו

טוסט של לחם שר עם גבינת עזים וממרח פלפלים. צילום: גל זהבי
לחם רוסטיקו שר. צילום: גל זהבי
לחם רוסטיקו של מותג שר. צילום: גל זהבי

חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא גלוטן, יוצאת לרגל החגים ושנת הלימודים הקרובה במבצעי הנחות מיוחדים ללחמים ללא גלוטן של מותג שר (Schär): זוג לחמים טריים ללא גלוטן ב-18 שקל, המגלמים הנחה של כ-40% למוצר. עוד במבצעי החג – משקאות תחליפי חלב צמחיים של המותג האיטלקי איזולה-ביו ב-10 שקלים ורסק תפוחי עץ 100% טבעי של ליב ב- 10שקלים.

הלחם הטרי של “שר” (Schär) שבמבצע – לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו, הוא היחיד בישראל שמגיע מוכן לאכילה, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים. זאת, הודות לאריזת ואקום חדשנית השומרת על טריות הלחם.

לדברי ערן רהב, מנכ”ל חברת ליב, “הלחם הטרי של שר הוא בשורה אמhתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*