ליאור לקסר היינן הראשי ביקבי כרמל מסיים את תפקידו לאחר 15 שנה

גלעד הלוי, יו"ר הדירקטוריון של יקבי כרמל: אנו מודים לליאור לקסר ומוקירים בהערכה את עבודתו לאורך כל השנים, אשר הניבה לרבים מיינות היקב, הכרה והערכה בינלאומית

ליאור לקסר. צילום: אלדד רפאלי
ליאור לקסר. צילום: אלדד רפאלי

ליאור לקסר, היינן הראשי של יקבי כרמל, יסיים את עבודתו לאחר 15 שנות עבודה ביקב. לקסר מונה ליינן הראשי של היקב בראשון לציון ב-2004 וב-2005 קודם לתפקיד היינן הראשי. כיינן הראשי, לקסר חתום על מהפכת האיכות של היקב, בזכות יצירת סדרות ויינות איכות גבוהים, אשר זכו להכרה ולהישגים בינלאומיים מרשימים בתחרויות שונות, וכן יינות שולחניים המספקים תמורה מצוינת לכסף. במשך 12 שנותיו בתור היינן הראשי של יקבי כרמל וכחבר הנהלה, גידל לקסר דורות שלמים של ייננים, ותרם רבות לתעשיית היין הישראלית. לקסר יסיים את עבודתו בחודש מאי הקרוב לאחר הליך חפיפה  מוסדר עם היינן הראשי החדש, עליו יוכרז בקרוב.

ליאור לקסר. צילום: אלדד רפאלי
ליאור לקסר. צילום: אלדד רפאלי

לקסר מסר: “לאחר אתגרים רבים ומהפכת איכות שהובלתי ביקבי כרמל, ולמעלה משתיים עשרה שנים כיינן הראשי של היקב, אני יוצא לחפש אתגרים חדשים בעולם היין. אני מרשה לעצמי להסתכל לאחור בסיפוק ובגאווה על מהפכת האיכות ביינות כרמל אותה הובלתי, השיפור המתמיד באיכות הענבים והתמקצעות צוות הייננים. מהפכת האיכות הובילה ליצירת מספר סדרות ויינות ובהם: יינות איכות גבוהים כמו Limited Edition, Mediterranean  לצד יינות שולחניים שאינם מתפשרים על האיכות ומספקים תמורה מצוינת לכסף כמו הסדרה האזורית וסדרת VATS. וכן להכרה בינלאומית ביינות כרמל ולהישג המרשים של שיראז, קאיומי – 2006 שזכה ב-Trophy בתחרות Decanter. כמו כן, אני גאה במתקן החדש באלון תבור, שהובלתי את תכנונו והקמתו בהיבטיו הייננים מתוך רצון להקים מתקן מודרני, יעיל ואיכותי אשר יענה על הצרכים של יקבי כרמל היום ובעתיד.

הוא הוסיף: “אני רוצה להודות לגלעד הלוי, יו”ר הדירקטוריון של החברה, לעובדי היקב, לחברי בהנהלת היקב ובמיוחד לצוות הייננים שעבד איתי וסייע לצידי להגיע לאיכות בלתי מתפשרת של יינות אשר זיכו אותנו בעשרות תחרויות והישגים בארץ ובעולם”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*