יקב רמת הגולן משיק יין חדש בסדרת חרמון קברנה סוביניון 2017

היקב משיק לחג גם את ירדן מרלו 2015, יין שימשיך להתפתח ולהשתפר בבקבוק במהלך השנים הקרובות, ובתנאי אחסון נאותים יישאר במצב מצוין כעשור משנת הבציר

יינות רמת הגולן הר חרמון קברנה סוביניון וירדן מרלו
יינות רמת הגולן הר חרמון קברנה סוביניון 2017 וירדן מרלו 2015

יקב רמת הגולן משיק את הר חרמון קברנה סוביניון 2017 – שילוב מושלם בין הזן האהוב ביותר על הישראלים לסדרה הפופולארית והנגישה ביותר שניתן למצוא במחיר שווה לכל נפש. הר חרמון קברנה סוביניון 2017 הוא בעל תמורה מעולה למחיר (VFM) וניתן לשתות אותו בערב קייצי לצד נישנוש קליל, בארוחת שישי בליווי משפחה או חברים ואפילו בארוחת החג.

הר חרמון קברנה סוביניון 2017

היין מפגין ניחוחות פרי של דובדבן, פטל ושזיפים, לצד רמזים לעשבי תיבול. היין מציג אופי זני מובהק של קברנה סוביניון, מלא בטעמים וחוויית שתייה נעימה, שמאפיינים את כל יינות סדרת הר חרמון. עשוי מ 100% ענבי קברנה סובניון וללא שימוש בחביות עץ. ניתן ליהנות מהיין בעת שחרורו ועד כשלוש שנים מהבציר.

יין ואוכל – הר חרמון קברנה סוביניון מבציר 2017 הוא יין שאוהב אוכל וישתלב נהדר לצד הרבה מאוד מאכלים וסגנונות, למשל צלעות בקר ברוטב ברביקיו פטל, המבורגר טלה על הגריל וגם עם פיצה פטריות דקה ופריכה.

לדברי יואב דור, סמנכ”ל שיווק יקב רמת הגולן: “הכנסנו עוד פרק בסדרה האהובה והנגישה לכל אחד ואחת, ההתלבטות מול מדף היין תהפוך לקלה יותר עם המגוון המדויק שיש לסדרת הר חרמון להציע לכול מצב בחיי היום יום”.

סדרת הר חרמון זוכה לפופולאריות ברחבי העולם וביקב החליטו כי חלק מהמהדורה הראשונה של הר חרמון קברנה סוביניון יצא גם לשווקים נבחרים בחו”ל.היין נוצר מפרי הגדל בכרמים של היקב ברמת הגולן ומהכרם היחיד של היקב בגליל העליון ומצטרף לחבריו הקיימים בסדרה: הר חרמון אדום, הר חרמון אינדיגו, הר חרמון לבן, הר חרמון מוסקטו והר חרמון רוזה החדש – שיצא ממש לאחרונה.

על אזור הגידול – הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ-400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.

מחיר כ- 40 שקל.

ירדו מרלו 2015
ירדו מרלו 2015

ירדן מרלו 2015

ירדן מרלו 2015 מציג מאפייני פירות שחורים ואדומים בשלים, יחד עם ניחוחות של עשבי תיבול, מנדרינה, עץ ארז, אדמה ועץ אלון צרפתי. זהו מרלו אלגנטי, בעל טעם נהדר וגוף מלא. בעוד שירדן מרלו 2015 מהנה לשתייה כעת, הוא ימשיך להתפתח ולהשתפר בבקבוק במהלך השנים הקרובות ובתנאי אחסון נאותים יישאר במצב מצוין כעשור משנת הבציר.

יין ואוכל: זהו יין שמחמיא למנות אוכל רבות. נסו אותו לצד רוסטביף נא, קבבוני טלה בסגנון ים תיכוני, או פילטים של סלמון מושחר (סגנון קייג’ון). היין כשר.

על ייחודיות שנת בציר 2015: למרות הגשמים הכבדים של נובמבר, החורף הסתיים עם 75% מכמות המשקעים הממוצעת. בעקבות אביב קריר, הבציר החל 10-14 ימים מאוחר מהרגיל. אם בעבר אביב שכזה הוביל בדרך כלל לקיץ קריר, זה לא היה המקרה ב-2015. ואכן, ספטמבר שבר את שיא החום שנמדד אי פעם ועל זה נוספה סופת אבק היסטורית. הבציר הסתיים בזמן, אך באופן מפתיע הכרמים נשארו עדיין ירוקים. בסיכומו של בציר, למרות התנאים החריגים בשנת 2015, הגולן הוכיח את עצמו פעם נוספת כמקום מדהים לגידול יין איכותי.

הענבים מהם יוצר ירדן מרלו 2015 נבצרו מהכרמים של היקב הממוקמים במרכז ובצפון רמת הגולן, אזורים שמניבים מרלו באיכות יוצאת מן הכלל בעשרים השנים האחרונות. היין התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי קטנות, כ-40% מהן חדשות.

יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין במרכז הגולן.

מחיר: כ-110 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*