יקב היוצר משיק את וירטואוזו גוורצטרמינר 2017

יין לבן חצי יבש, מעודן, מתיקות מרומזת והוא מציג ניחוחות ומאפייני טעם ארומטיים של ליצ'י וקיווי, תבלינים, שושנים ופריחת תפוזים

היוצר וירטואוזו 2017
היוצר וירטואוזו 2017

יקב היוצר משיק את יין גוורצטרמינר 2017, תחת סדרת וירטואוזו  יין לבן חצי יבש, מעודן ורענן, מתיקותו מרומזת והוא מציג ניחוחות ומאפייני טעם ארומטיים של ליצ’י וקיווי, תבלינים, שושנים ופריחת תפוזים. וירטואוזו גוורצטרמינר מבית יקב היוצר מוכן להגשה ושתייה כעת, וצפוי להיות במיטבו בשלוש השנים הקרובות.

יקב היוצר - וירטואוזו גוורצטרמינר 2017, צילום: איל קרן
יקב היוצר – וירטואוזו גוורצטרמינר 2017, צילום: איל קרן

וירטואוזו גוורצטרמינר 2017 מבית יקב היוצר הוא יין בעל נוכחות המאפשרת שילובו עם מנות מגוונות כגון: מלוחים לאפריטיף, מנות דגים, עם מנות אסיאתיות: ספרינג רול ותבשילים עם ג’ינגר, עם שוקרות  גארני – המאכל המקומי בחבל אלזס שבצרפת, עם גבינות מבושלות בעלות אחוז שומן גבוה וטעם בולט כמו רוקפור או מונסטר.

בציר 2017 של הענבים הלבנים, לגוורצטרמינר הראשון  של היקב החל בלילה של ה-20 באוגוסט. לאחר קירור והשריה המיץ הנקי הותסס בחום מבוקר, במשך שלושה שבועות, בתהליך השומר על הניחוחות, הזניות ומשאיר חותם מרומז מהמתיקות הטבעית של הפרי.

היין עשוי מענבי גוורצטרמינר הגדלים באזור הנגב הצפוני – אזור המניב ענבי  גוורצטרמינר באיכות גבוהה בשל האוויר הקר היורד בלילה מהרי חברון הקרובים, המאפשר הבשלה נאותה של הזן. במקור יין גוורצטרמינר מופק מענבי גוורצטרמינר שמקורם בצידו הצרפתי של עמק הריין.

סוג היין: לבן חצי יבש, 11.5% אלכוהול,  חומצה (גר’/ל’) 7.7.

סדרת וירטואוזו (Virtuoso) של יקב היוצר הינה סדרה עטורת פרסים (מדליית כסף – אשכול הזהב 2017, מדליית זהב – בסט ווליו 2016 ופרסים נוספים), מבוססת על שלושה זנים אדומים מובילים: קברנה סוביניון, מרלו ושיראז ויין לבן: גוורצטרמינר.

מחיר:  49.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*