יקב היוצר מציג מארזי יין לקראת הפסח

המארזים מציעים את מבחר יינות היקב עם כוסות מעוצבות, צנצנות אגוזים ושקדים, שמן זית או פותחן יינות חשמלי

מארז יקב היוצר עם כוסות יין. צילום: אייל קרן
מארז יקב היוצר עם כוסות יין. צילום: אייל קרן

לקראת חג פסח משיק יקב היוצר מגוון מארזים אלגנטיים. המארזים מתאימים גם כמתנות למארחים וגם לרכישה אישית. את המארזים אפשר לרכוש בחנויות היין  או באתר המקוון של היקב.

ביקב מציינים, כי יינותיו מופצים ונמכרים ברחבי העולם וכי טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים. היקב הגדול נוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

בין המארזים המוצעים:

מארז יינות יקב היוצר עם שמן זית – מארז אלגנטי המכיל זוג יינות מסדרת בראשית או סדרת Special edition עם שמן זית 500 מ”ל איכותי, מחיר מומלץ לצרכן: 95-125 שקל (בהתאם ליין הנבחר).

מארז וירטואזו עם כוסות מעוצבות – מארז מושקע ויוקרתי, המכיל יין וירטואוזו קברנה בבקבוק הייחודי וירטואזו גוורצטרינר המרענן עם שתי כוסות יין מעוררות השראה. מחיר – 150 שקל.

מארז יינות לגאטו בליווי צנצנות אגוזים ושקדים – מארז מהודר הכולל את יינות לגאטו קברנה או מרלו עם לגאטו ויונייה בצירוף 3 צנצנות של אגוזים ושקדים במיוחד לפסח, מחיר – 190 שקל .

מארז ליריקה בליווי פותחן יינות חשמלי איכותי –  מארז יוקרתי עם שני בקבוקי ליריקה מהסדרה הים תיכונית, הרמוני וויונייה בצירוף פותחן חשמלי מהודר. מחיר – 250 שקל.

מארז יקב היוצר עם צנצנות אגוזים ושקדים. צילום: אייל קרן
מארז יקב היוצר עם צנצנות אגוזים ושקדים. צילום: אייל קרן

מארז בודד – ניתן לגוון עם יינות מסדרות היוצר השונות: בראשית, מוסקטו, וירטואזו, לגאטו וליריקה – מחיר לצרכן: בין 45 ל-100 שקל.

מארז זוגי יינות היוצר – מארז זוגי של יינות יקב היוצר מסדרות שונות: בראשית, מוסקטו, וירטואזו, לגאטו וליריקה. מחיר מומלץ לצרכן: 99-199 שקל.

מארז רביעיית יינות היוצר – מארז רביעיית יינות מסדרות יקב היוצר השונות: בראשית, מוסקטו, וירטואזו, לגאטו וליריקה מחירים לצרכן נעים בין 199-389 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*