יקב היוצר ישווק יינות בארה”ב באמצעות Allied Importers USA

ישווק בארצות הברית מתחילת חודש אוגוסט השנה במחזור של 3 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות

גיא אדרי, מנכל יקב היוצר. צילום: ליאור נורדמן
גיא אדרי, מנכל יקב היוצר. צילום: ליאור נורדמן

לאחרונה חתמו מנכ”ל יקב היוצר, גיא אדרי, וחברת Allied Importers USA, חברת הפצת אלכוהול מכל העולם, על הסכם מסחרי הכולל שיווק של יינות היוצר במחזור של 3 מיליון דולר בשלוש שנים הקרובות. Allied Importers USA בחרה לשווק את יין היוצר ברחבי ארה”ב אחרי מבחני טעימות רבים  ומספר מפגשים בין המנכ”לים בניו יורק ובמעלה אדומים. המשלוח הראשון ייצא מישראל בתחילת אוגוסט.
נמסר כי יקב היוצר הושק לפני מעט יותר משנה, “אך כבר כבש לעצמו מקום מכובד על המדף הישראלי וזכה בלא פחות מ-6 מדליות זהב בתחרויות שונות (בסט ווליו, אשכול הזהב) ורושם הישג שיווקי משמעותי עם פריצה צפויה לשוק האמריקאי”. היקב החדש הוקם בהשקעה של כ-7.5 מיליון שקל, הכרמים המשתרעים על פניי מאות דונמים משפלת יהודה ועד הגליל. והוא צפוי להפיק כ-400 אלף בקבוקים השנה, כ-650 אלף בקבוקים בשנת 2017 והחל משנת 2018 כמיליון בקבוקים בשנה.
גיא אדרי, מנכ”ל היוצר ויקבי ארזה: “לאחר המהפכה שחולל היקב על המדף הישראלי עם הכנסת יינות פרמיום במחירים הוגנים, מייצא היקב את בשורתו גם לארה”ב. שוק זה, יחד עם השוק האירופי והסיני בו אנו פועלים בהצלחה במשך כשנה, מהווים גושפנקה לאיכות היין והאמון במוצרים”.

שי גרמזיין, סמנכ”ל Allied Importers USA: “אנו מוקירים את ההזדמנות והאחריות שנפלה בחלקינו – להציג לצרכן האמריקאי את התוצרת המעולה של יקב היוצר ולקדם את עסקיה בשוק האמריקאי. רשת ההפצה הענפה של אלייד אימפורטרס בצפון אמריקה תגדיל משמעותית את מחזור המכירות של היוצר ותסייע לנו בהשגת היעדים המשותפים”.

Allied Importers USA היא חברה לשיווק והפצת אלכוהול שהוקמה בראשית שנות ה-80 ומחזיקה בפורטפוליו מגוון של מותגים ייחודיים מרחבי העולם. כל מותג המשולב בפורטפוליו של החברה, נבחן ונבחר בשל איכותו וחדשנותו בקטגוריה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*