יקבי רמת הגולן מציעים לחג את ירדן מלבק 2014

נסו את היין לצד פילה בקר על הגריל, טאג'ין טלה עם רימון ודובדבנים או קונפי ברווז. נהדר לשתייה כבר עם צאתו, אך בתנאי אחסון נאותים ימשיך להשתבח בבקבוק ויישמר כעשור ויותר

יקבי רמת הגולן, צילום: אתר החברה
יקבי רמת הגולן, צילום: אתר החברה

יקבי רמת הגולן מציעים לחג את ירדן מלבק 2014.

ירדן מלבק 2014. צילום: חגית גורן
ירדן מלבק 2014. צילום: חגית גורן

היין מציג ניחוחות של פירות יער  ודובדבן בשלים, יחד עם רמזים לפרחים, תבלינים, קקאו ועשבי תיבול. היין חושף גוף מלא עם מורכבות נעימה וריכוז טעם מהנה.

ירדן מלבק 2014 נהדר לשתייה כבר עם צאתו, בתנאי אחסון נאותים ימשיך להשתבח בבקבוק ויישמר במיטבו כעשור ויותר משנת הבציר.

יין ואוכל – נסו את היין לצד פילה בקר על הגריל, טאג’ין טלה עם רימון ודובדבנים, או קונפי ברווז.

על ייחודיות בציר 2014 – החורף שקדם לבציר הביא עמו תקוות גדולות להמשכו כאשר התחיל עם חודש דצמבר רטוב וקר במיוחד. בשיאה של מערכת זו נמדדו באחד הכרמים של היקב טמפרטורות שוברות שיאים של 17 מעלות מתחת לאפס, אולם ארבעת החודשים הבאים אופיינו בטמפרטורות מעט גבוהות מהרגיל ועם 58% בלבד מממוצע הגשמים. החודשים מאי עד אוקטובר היו מעט קרירים מהרגיל, ללא כל אירועי מזג אוויר קיצוניים. הבציר התחיל מעט מאוחר ונמשך רק 12 שבועות, פרק זמן קצר יחסית לעונות הבציר ביקב. עונת הגידול היפה יחד עם יבולים מעט נמוכים מהממוצע הסתכמה בבציר יוצא מן הכלל.

ירדן מלבק 2014 יוצר מענבי מלבק שנבצרו מכרם עינות יונתן הממוקם בגובה 700 מטרים. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתי למשך 18 חודשים.

נתונים אנליטיים

 %אלכוהול 14.5
חומצה(גר’/ל’) 6.3
pH 3.60
מתיקות יבש


על אזור הגידול

הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף. יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.

מחיר – 129 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*