ייצוגית נגד שופרסל בטענה ליצירת מצג שווא בקמפיין למזון תינוקות מסוג סימילאק אדבנס

לטענת המבקשת, שופרסל הודיעה לקהל הלקוחות על מבצע בו ניתן יהיה לרכוש את מזון התינוקות האמור תמורת הסך של 64.90 שקל ללא כל תנאי מגביל, אך בפועל הותנתה קבלת ההטבה בשני תנאים מגבילים שלא צוינו במודעת הפרסום

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 3 מיליון שקל הוגשה כנגד רשת שופרסל לבית המשפט המחוזי בתל אביב. זאת, בטענה להטעיה צרכנית חמורה באמצעות יצירת מצג שווא במסגרת מסע פרסום למזון תינוקות מסוג סימילאק אדבנס, תוך העלמת מידע מהותי.

לטענת המבקשת יפית דלה, שופרסל הודיעה לקהל הלקוחות על מבצע בו ניתן יהיה לרכוש את מזון התינוקות האמור תמורת הסך של 64.90 שקל ללא כל תנאי מגביל. אולם בפועל הותנתה קבלת ההטבה בשני תנאים מגבילים אשר לא צוינו במודעת הפרסום.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]התנאי המגביל הראשון הינו רכישת מוצרים בשווי של 75 שקל ממוצרי החנות ( לא כולל המוצרים שבמבצע) ואילו התנאי השני המגביל הוא הגבלת המבצע רק לחברי מועדון הלקוחות של שופרסל ולמצטרפים חדשים.

בבקשה שהוגשה באמצעות עו”ד מאור בן דוד נטען, כי שופרסל מפרה את חוק הגנת הצרכן בהימנעותה מלציין במודעת הפרסום את מלוא תנאי המבצע, יוצרת מצג שווא, ומעלימה מידיעת הצרכנים את התנאים המגבילים לקבלת ההטבה כאמור במודעת הפרסום.

בבקשה נאמר, כי הצרכן הנחשף למודעת הפרסום לא יכול לדעת כי הדברים אינם כהווייתם וכי אותו מבצע אטרקטיבי מותנה בשני תנאים נסתרים שאינם מצוינים במודעת הפרסום, וכי רק עם הגעתו לסניף שופרסל הוא מגלה לראשונה כי פני הדברים אינם כפי שסבר, וכי עליו להוציא כספים נוספים אותם הוא לא תכנן להוציא, על מנת ליהנות מההטבה המובטחת. [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

תגובת שופרסל לא התקבלה עד סגירת הגיליון.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*